“For noen smaker!!”
Anmeldelse av Nama Japanese Fusion

Nama Japanese Fusion
Vurdert som nr. 50 av 474 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Sushi, Grill, Japansk, Fusion
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: NAMA ER STOLTE AV Å VÆRE BERGENS FØRSTE SUSHIRESTAURANT, OG VI HAR MED SUKSESS SERVERT SPENNENDE SMAKSOPPLEVELSER SIDEN 2001. KVALITET HAR ALLTID VÆRT VÅR LEDESTJERNE, OG VÅRT FOKUS HAR VÆRT EN SAMMENSATT HELHET AV RÅVARER, KOMPOSISJON, TILBEHØR OG GOD SERVICE. I TILLEGG TIL SUSHI, SERVERER VI KJØTT OG FISK GRILLET PÅ ROBATAGRILL, SAMT SPENNENDE DRIKKEVARER FRA EN VELASSORTERT MENY. PÅ DENNE MÅTEN HAR VI LAGET ET TIDSRIKTIG KONSEPT INNEN JAPANSK FUSION, OG VI ØNSKER Å VÆRE DE BESTE I BERGEN PÅ DETTE.
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Maten her må bare oppleves! Den er en fryd for både øye og gane! Fantastisk! Stedet er modernisert og er blitt veldig hyggelig!

Takk, Bodil Alver M

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Kjære Nama

Vi har hatt den verste julebord noen gang hos dere i kveld. Bordet vårt var booket kl 19:00 for 7 personer for 3 uker siden. Når vi ankom så gikk vi bort til to av venninne våre som satt og ventet på oss. Vi hadde fått beskjed om at vi ble ikke plassert på bordet før alle var ankommet. Etter en halvtime med ventingen hadde vi fått beskjed om at bordet vårt skulle være klar til akkurat 20. Vi fikk høre gjentatte ganger 5 min, 2 min, 2 min til. Alle var tilstede klokken 19 og allikevel sittende til ca 20:20. Jakken ble ikke spurt om å bli hengt rett før vi spurte om det. Siden vi så andre gester som satt på vente bordet med oss fått deres jakker hengt, ventet vi en time før vi sa ordet. Hvordan vi følte da vi så at alle andre som kom senere fikk service og ikke oss det kan dere tenke selv. Vi ble ikke plassert på bordet før ca kl 20:30. Vi fikk champagne uten å bli spurt om vi ville ha det eller forklaring hvorfor. Vi var veldig sultne og alkohol kunne dessverre ikke kurere vårt dårlig humør. Maten kom 21:05 forståelig når restaurant er så full men maten kom ikke samtidig når noen av oss spiste mens de andre var ferdige. Tilslutt forklarte servitøren vår hva som kunne ha vært grunnen til forsinkelsen. Selvfølgelig har vi forståelse for en veldig travel kveld. Mange av oss har erfaring innen Resturant bransjen selv. For dere er det kanskje bare en jobbkveld, men for oss var dette en sammenkomst vi hadde kun én gang i året. Noen av oss reiste lang for dette. Vi hadde gledet oss til dette i månedsvis. Alt i alt fikk vi en veldig dårlig opplevelse om dere, stemningen ble dårlig og kvelden ble rett og slett ødelagt. Vi opplevde dette dessverre svært uprofesjonelt. Vi og våre bekjente kommer ikke tilbake igjen.

2  Takk, ariszm
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Pussig. I går var andre gangen jeg er invitert på Nama som 3.runde i en intervjuprosess for ny jobb. At «There ain't no such thing as a free lunch" lærte jeg for mange år siden da jeg takket ja til en lunsj og endte opp med jobb i et firma hvor en av eiernes personlige firma til og med heter TANSTAAFL (akronym). Maten var fortreffelig som sist og Kirin er leskende. Selskapet var kjekt å stifte bekjentskap med og vi hadde mye til felles - så får vi se hva utfallet blir denne gangen.

Takk, jantesays
Anmeldt 6. november 2018

Dette var en ok opplevelse. Lokalene er fine, hyggelig atmosfære, servicen bra, men overpriset til de grader.

Takk, Iselin W
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Helt perfekt! Lunsj på lørdag. Beste sushi ever! Ypperlig service, proff presentasjon av maten. Anbefales!!

Takk, 451espeng

Reisende som så på Nama Japanese Fusion, så også på

Har du vært i Nama Japanese Fusion? Del dine erfaringer!