“Dyr japansk restaurant.”

Nama Japanese Fusion
Bestill på internett
Vurdert som nr. 43 av 486 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Sushi, Grill, Japansk, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservater, Gatekjøkken
Beskrivelse: Nama er stolte av å være Bergens første sushirestaurant, og vi har med suksess servert spennende smaksopplevelser siden 2001. Kvalitet har alltid vært vår ledestjerne, og vårt fokus har vært en sammensatt helhet av råvarer, komposisjon, tilbehør og god service. I 2013 valgte vi å ta konseptet vårt et steg videre. Restauranten er ombygget, interiøret er designet av arkitekt Einar Samuelsen. Menyen er inspirert av vår søsterrestaurant, kritikerroste Hanami i Oslo. I tillegg til sushi, serverer vi kjøtt og fisk grillet på robatagrill, samt spennende drikkevarer fra en velassortert meny. På denne måten har vi laget et tidsriktig konsept innen japansk fusion, og vi ønsker å være de beste i Bergen på dette.
Anmeldt 27. juni 2019 via mobile enheter

Meget kostbar japansk restaurant,
Veldig små porsjoner til sjukt høge priser.
Fasinerende, ok, restaurant,men forholdsvis bra mat.
Service var på det jevne,til tider bra.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, bcanoa64

Anmeldt 26. mai 2019 via mobile enheter

Savner hele fiskebiter i sushien. I stedet var det oppkuttet fisk blandet i saus, billigste versjon av sushi. Små makibiter.

Takk, Signe M
Anmeldt 25. mai 2019 via mobile enheter

God mat, høyt priset. Da forventer man service, men det er fraværende.

Her er det et potensial, men det er tydeligvis erkjent....

Takk, awsgate
Anmeldt 20. mai 2019 via mobile enheter

Ikkje gå der om man ikke liker sushi. Tørr og smakløs kylling. Og er dyrt der. Sushi n var grei. Når man går på restaurant så må man forvente en viss kvalitet, selv om det er sushi restaurant.

Takk, Kristiank6
Anmeldt 1. mai 2019 via mobile enheter

En hyggelig familie middag - vi hadde litt av hvert av sushi delt på bordet. Vi fikk mye forskjellig, mange nye smaker og det var jo kjekt å prøve noe nytt. Maten var god og veldig koselig sted.
Vi hadde en spennende dessert til slutt - sjokolade bombe!! Med bær inni og vaniljesaus - det var utrolig godt. Masse sjokolade!!!

Takk, MarieHauk

Reisende som så på Nama Japanese Fusion, så også på

Har du vært i Nama Japanese Fusion? Del dine erfaringer!