“Nama leverer”

Nama Japanese Fusion
Bestill på internett
Vurdert som nr. 43 av 486 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Sushi, Grill, Japansk, Fusion
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater, Gatekjøkken
Beskrivelse: Nama er stolte av å være Bergens første sushirestaurant, og vi har med suksess servert spennende smaksopplevelser siden 2001. Kvalitet har alltid vært vår ledestjerne, og vårt fokus har vært en sammensatt helhet av råvarer, komposisjon, tilbehør og god service. I 2013 valgte vi å ta konseptet vårt et steg videre. Restauranten er ombygget, interiøret er designet av arkitekt Einar Samuelsen. Menyen er inspirert av vår søsterrestaurant, kritikerroste Hanami i Oslo. I tillegg til sushi, serverer vi kjøtt og fisk grillet på robatagrill, samt spennende drikkevarer fra en velassortert meny. På denne måten har vi laget et tidsriktig konsept innen japansk fusion, og vi ønsker å være de beste i Bergen på dette.
Anmeldt 8. august 2019

Vi hadde tasting menu til 800 pers, og måten smakte fortreffelig. To forrester, sushitallerken, kylling og hjemmelaget is til dessert. Spist her flere ganger de siste årene og vi har alltid vært fornøyd.

Dato for besøk: august 2019
Takk, polina s

Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Vi valgte sharingmenu for å smake litt forskjellig sushi. Veldig godt med mye spennende smaker. Eneste Kamskjellsashimien smakte svidd.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 305meretes
Anmeldt 1. juli 2019 via mobile enheter

Kjøpte nigri og maki. De smakte godt og var pent presentert. Men små og dyre, i forholdt til andre sushi steder i Bergen. Derfor kun gjennomsnittlig

Dato for besøk: juli 2019
Takk, birgbe
Anmeldt 27. juni 2019 via mobile enheter

Meget kostbar japansk restaurant,
Veldig små porsjoner til sjukt høge priser.
Fasinerende, ok, restaurant,men forholdsvis bra mat.
Service var på det jevne,til tider bra.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, bcanoa64
Anmeldt 26. mai 2019 via mobile enheter

Savner hele fiskebiter i sushien. I stedet var det oppkuttet fisk blandet i saus, billigste versjon av sushi. Små makibiter.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Signe M

Reisende som så på Nama Japanese Fusion, så også på

Har du vært i Nama Japanese Fusion? Del dine erfaringer!