“Weltklasse”

Nama Japanese Fusion
Bestill på internett
Vurdert som nr. 43 av 486 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Sushi, Grill, Japansk, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservater, Gatekjøkken
Beskrivelse: Nama er stolte av å være Bergens første sushirestaurant, og vi har med suksess servert spennende smaksopplevelser siden 2001. Kvalitet har alltid vært vår ledestjerne, og vårt fokus har vært en sammensatt helhet av råvarer, komposisjon, tilbehør og god service. I 2013 valgte vi å ta konseptet vårt et steg videre. Restauranten er ombygget, interiøret er designet av arkitekt Einar Samuelsen. Menyen er inspirert av vår søsterrestaurant, kritikerroste Hanami i Oslo. I tillegg til sushi, serverer vi kjøtt og fisk grillet på robatagrill, samt spennende drikkevarer fra en velassortert meny. På denne måten har vi laget et tidsriktig konsept innen japansk fusion, og vi ønsker å være de beste i Bergen på dette.
Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Meget bra restaurant sentralt i Bergen
Kreativ meny men over gjennomsnitt i forhold til pris
Rask servering

Takk, LasseJ672

Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Vi gikk der pga dette skulle være en matopplevelse, vi viste at det var dyrt men da forventet vi at maten også var i samme høye klasse, det var den dessvere ikke.

Svært skuffet. Vi bestilte sushi, noen småretter og desert miks til 2 stk.

Sushien var ikke noe spesielt å skryte av, ganske tam og smakløs. Tempura scampi var helt ok. Søtpotene som var stekt var helt ok de også, skulle vært litt lengre stekt med da ville de vært brent. Det som var det beste var noen få kyllingvinger som vi bestilte det var det beste med matopplevelse den kvelden. Dessert miks for 2 var helt ok, men SVÆRT skuffet over størrelsen på isen til desserten, det var ikke en kule på deling var en av de minste kladdene is vi noen gang har sett.. Og når vi spurte om vi kunne få en til, så fikk vi like liten kladd med is og det tok de 48kr for.

Alt i alt, ikke noe spesielt, overpriset mat som ikke når opp til det en forventer. Når en betaler så mye så forventer en mat som skal være godt, og smaksrik ikke helt OK. 1400kr ble brukt, men aldri mer at vi drar der igjen så frem de ikke endrer menyen/smakene til noe mer unikt.

Det eneste bra var stedet, var veldig fint og fin atmosfære.

Takk, irmned
Anmeldt 8. august 2019

Vi hadde tasting menu til 800 pers, og måten smakte fortreffelig. To forrester, sushitallerken, kylling og hjemmelaget is til dessert. Spist her flere ganger de siste årene og vi har alltid vært fornøyd.

Takk, polina s
Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Vi valgte sharingmenu for å smake litt forskjellig sushi. Veldig godt med mye spennende smaker. Eneste Kamskjellsashimien smakte svidd.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 305meretes
Anmeldt 1. juli 2019 via mobile enheter

Kjøpte nigri og maki. De smakte godt og var pent presentert. Men små og dyre, i forholdt til andre sushi steder i Bergen. Derfor kun gjennomsnittlig

Dato for besøk: juli 2019
Takk, birgbe

Reisende som så på Nama Japanese Fusion, så også på

Har du vært i Nama Japanese Fusion? Del dine erfaringer!