“Maten var helt ok, ikke noe”
Anmeldelse av Nama Japanese Fusion

Nama Japanese Fusion
Vurdert som nr. 47 av 445 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Sushi, Grill, Japansk, Fusion
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: NAMA ER STOLTE AV Å VÆRE BERGENS FØRSTE SUSHIRESTAURANT, OG VI HAR MED SUKSESS SERVERT SPENNENDE SMAKSOPPLEVELSER SIDEN 2001. KVALITET HAR ALLTID VÆRT VÅR LEDESTJERNE, OG VÅRT FOKUS HAR VÆRT EN SAMMENSATT HELHET AV RÅVARER, KOMPOSISJON, TILBEHØR OG GOD SERVICE. I TILLEGG TIL SUSHI, SERVERER VI KJØTT OG FISK GRILLET PÅ ROBATAGRILL, SAMT SPENNENDE DRIKKEVARER FRA EN VELASSORTERT MENY. PÅ DENNE MÅTEN HAR VI LAGET ET TIDSRIKTIG KONSEPT INNEN JAPANSK FUSION, OG VI ØNSKER Å VÆRE DE BESTE I BERGEN PÅ DETTE.
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Maten var helt ok, ikke noe wow. Men ikke samme Nama-opplevelse som for noen år siden. Dårlig service, de glemte 1 rett som vi bestilte, og vi fikk den aldri, fikk ikke noe soyasaus til sushi, generelt ikke noe oppmerksomhet eller oppfølging fra servitørene: fikk ikke noe tilbud om drikker, vannpåfyll og dessertmenyen, ingen ryddet fra bordet, regning som man måtte vente i evighet og måtte vente like lenge på å kunne betale. Hverken mat eller service står i samsvar med prisnivå.

Takk, tvi12

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte take away og har nydt en helt strålende matopplevelse i 7 etg i Hotel First Marin i nabogården. Alt var usedvanlig lekkert tilrettelagt i vakre take away boxer. Bestilt 40 biter til 2 personer - og det var helt perfekt. Vi er virkelig i den 7de himmel etter dette. Tuuuusen takk for en usedvanlig opplevelse i eliteserien

1  Takk, ilpresidentecircolo
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Fine lokaler og god mat, men servicen er alt for dårlig; lite oppmerksomme servitører, skjer ofte feil med bestilling osv. Kan derfor ikke anbefale restauranten, særlig siden prisnivået er så høyt.

Takk, GroO991
Anmeldt 29. juni 2020

Dessverre ikke så bra som først antatt. Treg service i tillegg til mat som var helt ok, men har smakt bedre. Synes ikke prisen samsvarer med hverken service eller maten. Vinen var nok kveldens høydepunkt!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Anne-Marte_Sweetmore
Anmeldt 10. mai 2020 via mobile enheter

Lang ventetid, fikk kald/lunken mat og enkelte på bordet fikk forretten servert etter hovedretten. Ikke verdt pengene, går ikke dit igjen

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, annemalinh2018

Reisende som så på Nama Japanese Fusion, så også på

Har du vært i Nama Japanese Fusion? Del dine erfaringer!