“God mat opplevelse, slett service”
Anmeldelse av Nama Japanese Fusion

Nama Japanese Fusion
Vurdert som nr. 45 av 469 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Sushi, Grill, Japansk, Fusion
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: NAMA ER STOLTE AV Å VÆRE BERGENS FØRSTE SUSHIRESTAURANT, OG VI HAR MED SUKSESS SERVERT SPENNENDE SMAKSOPPLEVELSER SIDEN 2001. KVALITET HAR ALLTID VÆRT VÅR LEDESTJERNE, OG VÅRT FOKUS HAR VÆRT EN SAMMENSATT HELHET AV RÅVARER, KOMPOSISJON, TILBEHØR OG GOD SERVICE. I TILLEGG TIL SUSHI, SERVERER VI KJØTT OG FISK GRILLET PÅ ROBATAGRILL, SAMT SPENNENDE DRIKKEVARER FRA EN VELASSORTERT MENY. PÅ DENNE MÅTEN HAR VI LAGET ET TIDSRIKTIG KONSEPT INNEN JAPANSK FUSION, OG VI ØNSKER Å VÆRE DE BESTE I BERGEN PÅ DETTE.
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en gjennomsnittlig ok opplevelse, kulinarisk utrolig bra! Når man går for omakase Chefs Choice meny, så forventer man at det skal være gjennomført topp opplevelse i alle ledd!
Det vil si at jeg gir maten en klar 5 stjerner, men servicen får en svak 2 stjerner. Servitør og øvrig personale var høflige, men fullstendig fraværende. Det er synd at restauranten ikke klarer å prestere bedre totalt.
De forskjellige rettene ble kort presentert da de ble satt foran oss, så forsvant servitøren… Vi måtte selv be om å få fylt opp vann-glassene hver gang det gikk tomt, vi ble aldri spurt om vi ønsket noe mer / annet å drikke, da måtte vi selv jakte på servitør og vinliste. Soya saus var heller ikke noe selvfølge på bordet, det måtte vi også be om. Et lite smil inni mellom hadde ikke skadet!

Nama legger listen høgt prismessig og da forventes det at man forlater stedet med et stort smil!

Jeg gir en klar utfordring til ledelsen om å finpusse servicen, jeg vil så gjerne tilbake og få den opplevelsen de burde kunne gi!

Takk, globetrotter4020

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig sushi, maki og sashimi. Kanskje noe av det beste jeg har smakt. Vel verdt prisen, som ligger litt i det øvre sjiktet. Koselig atmosfære

Takk, 301harryg301
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

God mat og drikke som kom raskt på bordet. Vi spise litt forskjellige maki og nigiri. Hyggelig betjening. Kommer gjerne igjen.

Takk, loddengaard
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Hadde store forhåpninger for Nama, spesielt når selve restauranten var veldig fin og vakkert innredet. Problemet var rett og slett verdi for pengene. Nå kan jeg ikke si at vi smakte alt på menyen, men vi bestilte mange sett med maki, som både var dyrt og smakte bare helt ok. Det var ikke dårlig, bare ikke bra nok til å være såpass dyrt. Derimot var personalet veldig hyggelig :)

Dato for besøk: mai 2021
Takk, synniisn
Anmeldt 25. april 2021 via mobile enheter

Vi valgte Namas fulle meny som består av ulike sushi- og sashimiretter, kjøttretter (wagyu-biff og indrefilet av okse) og dessert. Alle rettene var både en estetisk og en smaksmessig nytelse. Alle råvarer av ypperste kvalitet. Personalet var vennlige og imøtekommende, men hadde det litt for travelt og glemte en og annen bestilling. Vi stusset også på at restauranten var såpass fullpakket selv om avstandsregelen så ut til å være ivaretatt. Alt i alt en sterk femmer på terningen.

Dato for besøk: april 2021
Takk, 28trines

Reisende som så på Nama Japanese Fusion, så også på

Har du vært i Nama Japanese Fusion? Del dine erfaringer!