“God mat, men skuffende til prispunktet.”
Anmeldelse av Nama Japanese Fusion

Nama Japanese Fusion
Vurdert som nr. 44 av 469 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Sushi, Grill, Japansk, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: NAMA ER STOLTE AV Å VÆRE BERGENS FØRSTE SUSHIRESTAURANT, OG VI HAR MED SUKSESS SERVERT SPENNENDE SMAKSOPPLEVELSER SIDEN 2001. KVALITET HAR ALLTID VÆRT VÅR LEDESTJERNE, OG VÅRT FOKUS HAR VÆRT EN SAMMENSATT HELHET AV RÅVARER, KOMPOSISJON, TILBEHØR OG GOD SERVICE. I TILLEGG TIL SUSHI, SERVERER VI KJØTT OG FISK GRILLET PÅ ROBATAGRILL, SAMT SPENNENDE DRIKKEVARER FRA EN VELASSORTERT MENY. PÅ DENNE MÅTEN HAR VI LAGET ET TIDSRIKTIG KONSEPT INNEN JAPANSK FUSION, OG VI ØNSKER Å VÆRE DE BESTE I BERGEN PÅ DETTE.
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Maten var god, men til denne prisen forventet jeg mer. Smakene og alt var der, men mengden mat, opplevelsen og sercive sammenliget med andre restauranter i samme prisklasse gjør alt totaltsett skuffende.

Selvom de var hyggelige, følte vi oss til tider glemt da vi flere ganger måtte be om vann, mens bord rundt fikk stadig påfyll. I tillegg tok det lang tid å få bestille og få maten mens andre fikk det raskere. Det virket rett og slett som om de ikke hadde helt kontroll.

Når en restaurant legger seg i en prisklasse som denne bør servicen, maten, og opplevelsen være i tråd. Dessverre levde ikke servicen opp til maten og opplevelsen ble derfor en skuffelse.

Takk, Kristofferxix94

Anmeldt 31. juli 2021

blir stående i kø i 30minutter før vi får bord som er forhåndsbestilt, når vi først setter oss og får menyene tar det 20minutter før de kommer å spør om vi er klar til å bestille, bestiller det vi skal ha og venter på drikke, drikke kommer etter 20min, etter dette kommer de flere ganger å sier de ikke har forskjellig, dette skulle de visst når vi bestilte, de kom totalt 3 ganger og sa de var fri for ett eller annet, maten kom etter 40min og var god

1  Takk, mariusn879
Anmeldt 31. juli 2021

Fantastisk mat og den aller beste sushien vi har smakt. Spesielt stedets spesialiteter var helt nydelige. Anbefaler spesielt nigiri med tunfisk.

1  Takk, BeritR4
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Godt førsteinntrykk da vi kom inn i restauranten, veldig stilig lokale. Men det gikk dessverre nedover derfra.

Vi ventet 1,5 time på maten, enda servitøren kom innom og spurte om alt var OK, og vi sa at vi fortsatt ventet. Det var 5-6 servitører på et lite areal, og alle ekspederte alle - og spurte om de samme tingene flere ganger (til de fleste unntatt oss), så det var tydelig at de virkelig manglet kommunikasjon og kontroll. Det var flere rundt oss som fikk feil mat.

Maten vi bestilte ble vi greit mette av, til den nette sum av 1400kr (2 øl og 1 vinglass inkludert her). Sushien var heller ingenting annet enn grei/god, vi hadde forventet mye bedre til denne prisen (og ikke minst ventetiden).

Det finnes nok bedre sushi i byen enn denne - men lokalet var flott. For vår del er smak viktigere enn at ting skal være fancy.

Takk, IMT92
Anmeldt 25. juli 2021

Maten er utsøkt! Vi spiste flere retter og kan ikke klage på noen!
Men det tok lang tid før noen i det hele tatt så oss. Da fikk vi bestilt drikke, med en følelse av å være til bry. En annen tok marbestxlling, men det ble ikke kommunisert så ny forespørsel etter lang tid. Vin til maten ble bestilt, men den glemte de å servere. Vin etter hovedrett…, det burde de skjønt!

Takk, Heidi T

Reisende som så på Nama Japanese Fusion, så også på

Har du vært i Nama Japanese Fusion? Del dine erfaringer!