“Triste greier”
Anmeldelse av Nama Japanese Fusion

Nama Japanese Fusion
Vurdert som nr. 45 av 469 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Sushi, Grill, Japansk, Fusion
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: NAMA ER STOLTE AV Å VÆRE BERGENS FØRSTE SUSHIRESTAURANT, OG VI HAR MED SUKSESS SERVERT SPENNENDE SMAKSOPPLEVELSER SIDEN 2001. KVALITET HAR ALLTID VÆRT VÅR LEDESTJERNE, OG VÅRT FOKUS HAR VÆRT EN SAMMENSATT HELHET AV RÅVARER, KOMPOSISJON, TILBEHØR OG GOD SERVICE. I TILLEGG TIL SUSHI, SERVERER VI KJØTT OG FISK GRILLET PÅ ROBATAGRILL, SAMT SPENNENDE DRIKKEVARER FRA EN VELASSORTERT MENY. PÅ DENNE MÅTEN HAR VI LAGET ET TIDSRIKTIG KONSEPT INNEN JAPANSK FUSION, OG VI ØNSKER Å VÆRE DE BESTE I BERGEN PÅ DETTE.
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Uprofesjonell servise, rotete og slitt inntrykk , maten var for dårlig. Kamskjell av rimligste sorten fra fryseren. Ok dessert men alt i alt total overpriset.

Takk, Climber31783176017

Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Skitten tallerken. Smakløs sushi.
Vi var i en nærmest tom resturant. Men synes ikke det holder mål. Alt for dyrt for ett sted hvor ikke alt er på stell. Fikk ny skål, tallerken etter å ha påpeiket at det er (dirty)
Ok sushi, men ikke verd å besøk igjen. Andre steder i byen med ferske råvarer til billigere pris. Går heller dit.

Takk, lene l
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Maten var god, men til denne prisen forventet jeg mer. Smakene og alt var der, men mengden mat, opplevelsen og sercive sammenliget med andre restauranter i samme prisklasse gjør alt totaltsett skuffende.

Selvom de var hyggelige, følte vi oss til tider glemt da vi flere ganger måtte be om vann, mens bord rundt fikk stadig påfyll. I tillegg tok det lang tid å få bestille og få maten mens andre fikk det raskere. Det virket rett og slett som om de ikke hadde helt kontroll.

Når en restaurant legger seg i en prisklasse som denne bør servicen, maten, og opplevelsen være i tråd. Dessverre levde ikke servicen opp til maten og opplevelsen ble derfor en skuffelse.

Takk, Kristofferxix94
Anmeldt 31. juli 2021

blir stående i kø i 30minutter før vi får bord som er forhåndsbestilt, når vi først setter oss og får menyene tar det 20minutter før de kommer å spør om vi er klar til å bestille, bestiller det vi skal ha og venter på drikke, drikke kommer etter 20min, etter dette kommer de flere ganger å sier de ikke har forskjellig, dette skulle de visst når vi bestilte, de kom totalt 3 ganger og sa de var fri for ett eller annet, maten kom etter 40min og var god

1  Takk, mariusn879
Anmeldt 31. juli 2021

Fantastisk mat og den aller beste sushien vi har smakt. Spesielt stedets spesialiteter var helt nydelige. Anbefaler spesielt nigiri med tunfisk.

1  Takk, BeritR4

Reisende som så på Nama Japanese Fusion, så også på

Har du vært i Nama Japanese Fusion? Del dine erfaringer!