“Wow”
Anmeldelse av Icookkitchen

Icookkitchen
Vurdert som nr. 108 av 475 Restauranter i Bergen
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Enkel, rimelig og utrolig herlig lunsj. Fin atmosfære. Ikke langt fra Flesland. Anbefales på det varmeste!

Takk, bakslottet

Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

God mat og god service
Spennende med et slikt sted På Kokstad som er mest kjent for mange arbeidsplasser.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Gry S
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Dette er en koselig restaurant litt utenfor allfarsvei når man snakker om mat. Restauranten ligger midt i et industriområde, men serverer noe av det beste jeg har smakt av mat i Bergen. Vegetarburgeren var helt fantastisk. Jeg er ikke vegetarianer, men spiser ofte vegetarmat når jeg går på restaurant. Dette viste seg å være kjenpelurt. Burgeren var saftig, smakfull, sprø utenpå og tilbehøret var utsøkt. Jeg anbefaler denne restauranten til alle som vil ha en fin familiemiddag eller skal ut å spise med venner.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Øystein S
Anmeldt 9. juni 2018 via mobile enheter

Vi var 4 i følget. Vi bestilte 4 Biff burgere, 2 glass hvit vin, 1 rødvin. Koselig atmosfære, annerledes. Maten kom relativt fort. Fint servert. Det smakte fortreffelig. Til dessert ble det skjokolade kake, muffins, cappuccino og svart kaffe. Har ikke ord når det gjelder skjokolade kaken. Himmelsk. Kommer nok igjen.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 550mariettaa
Anmeldt 17. mars 2018 via mobile enheter

Veldig god burger og meget imøtekommende betjening! Fikk maten servert raskt og stedet hadde en rolig atmosfære. Spiste lunsj

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Stian M

Reisende som så på Icookkitchen, så også på

Har du vært i Icookkitchen? Del dine erfaringer!