“Pinlig opplevelse”
Anmeldelse av Icookkitchen

Icookkitchen
Vurdert som nr. 108 av 474 Restauranter i Bergen
Anmeldt 6. januar 2019

Vi deltok i et lukket selskap for 35 gjester på nyttårsaften og hadde en utrolig skuffende opplevelse. Vi fikk servert en smakløs salat til forrett der spekekjøtt var erstattet med noe tørt kalvekjøtt og man måtte bruke lupe for å finne blåmuggost. Hovedretten var en ihjelkokt viltgryte som ikke smakte noe som helst før vi tilsatte salt og pepper. Flere av gjestene fikk kald mat. Det var en enslig stakkars servitør på jobb som løp inn og ut og serverte glass med vin fra en pappkartong. Når vi skulle gå, hadde det benket seg et lite selskap på 6 som fikk servert varm mat til tross for at vi var lovet at restauranten skulle være lukket for oss. Vi vil ikke anbefale dette stedet til noen!

6  Takk, Ragna A

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Enkel, rimelig og utrolig herlig lunsj. Fin atmosfære. Ikke langt fra Flesland. Anbefales på det varmeste!

Takk, bakslottet
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

God mat og god service
Spennende med et slikt sted På Kokstad som er mest kjent for mange arbeidsplasser.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Gry S
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Dette er en koselig restaurant litt utenfor allfarsvei når man snakker om mat. Restauranten ligger midt i et industriområde, men serverer noe av det beste jeg har smakt av mat i Bergen. Vegetarburgeren var helt fantastisk. Jeg er ikke vegetarianer, men spiser ofte vegetarmat når jeg går på restaurant. Dette viste seg å være kjenpelurt. Burgeren var saftig, smakfull, sprø utenpå og tilbehøret var utsøkt. Jeg anbefaler denne restauranten til alle som vil ha en fin familiemiddag eller skal ut å spise med venner.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Øystein S
Anmeldt 9. juni 2018 via mobile enheter

Vi var 4 i følget. Vi bestilte 4 Biff burgere, 2 glass hvit vin, 1 rødvin. Koselig atmosfære, annerledes. Maten kom relativt fort. Fint servert. Det smakte fortreffelig. Til dessert ble det skjokolade kake, muffins, cappuccino og svart kaffe. Har ikke ord når det gjelder skjokolade kaken. Himmelsk. Kommer nok igjen.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 550mariettaa

Reisende som så på Icookkitchen, så også på

Har du vært i Icookkitchen? Del dine erfaringer!