“Pizza”

Vurdert som nr. 372 av 445 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 13. november 2018

Billig og godt. Jeg kjøper alltid pizza her. Jeg vil si det er Byens beste pizza. 125 kr for en stor pizza er billig også.

1  Takk, Margit_Solheim

Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Beste pizzaen i byen, luftig, fyldig, smakfull og god! Og ikke minst fantastisk superhyggelig betjening!

1  Takk, Kristine S
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Ja mann!! Godstemning i lunsjen. Greie saker dette her! Spiser lunsj her i hytt og pine og blir god og mett.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, 474jenst
Anmeldt 19. juni 2018

ganske grei kebab, kjapp service, men kjøttet føles veldig kunstig ut og har vært altfor mye saus i forhold til innhold av kjøtt og grønnsaker når eg har vært innom, så ikkje så veldig gunstig

Dato for besøk: mai 2018
Takk, RobertEgil
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Her får du den beste og mest juicy hamburgeren og kebaben i byen. Pizzaen er også god, men det kommer litt ann på hvem som lager den. Perfekt når du har lyst på junkfood eller som nattmat på vei hjem fra byen. De som jobber der er super snille og hyggelige. En lørdagkveld var jeg der med ei venninne og vi fikk uønsket oppmerksomhet fra en eldre mann som ikke sluttet å plage oss. Den ansatte som stod i kassen la merke til det og ba han om å gå. Da følte vi oss godt ivaretatt.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, 20jeanettea

Reisende som så på Dalia Kebab, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Dalia Kebab? Del dine erfaringer!