“Står virkelig til navnet!”
Anmeldelse av Naboen Pub & Restaurant

Naboen Pub & Restaurant
Vurdert som nr. 29 av 474 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Fransk, Svensk, Bar, Gastropub
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 23. januar 2019

For en hyggelig betjening og service! Dette var virkelig et hyggelig sted å besøke. De ansatte oppleves genuint hyggelige og slår til med småprat mellom rettene. Jeg spiste steinbit og var veldig fornøyd. Spisefølget var også veldig fornøyde med de rettene de valgte. Maten er ujålete og god. Kommer mer en gjerne tilbake!

1  Takk, Cecilie A

Anmeldt 27. november 2018

Denne restauranten er et forbilde for hvordan restauranter skal være. Har vært der flere ganger for noen år siden, og var akkurat like fornøyd med besøket nå. Her blir man møtt med et stort smil av betjeningen, og smilet, servicen og hyggelig prat er der gjennom hele besøket. Maten er ypperlig, pent dandert og utrolig godt. De får til og med vanlig vaniljeis til å smake himmelsk :-) Kan absolutt anbefale denne restauranten.

1  Takk, Vivpriw
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Et lite men hyggelig sted. Kom alene og tok en burger og et par øl i puben der. Bartenderen holdt meg med godt selskap. Kommer igjen

2  Takk, Tony H
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Koselig lokale, ikke for stivt og offisielt. Hyggelig betjening, serviceinnstilt! Da vi kom var det bare et par bord opptatt og det passet oss utmerket da vi ønsket en rolig middag en søndags kveld. Valgte plankesteik, god smak på alt sammen og korrekt stekt biff. Godt utvalg av vin og annen drikke!

2  Takk, rabojo
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Her kommer jeg igjen! Hyggelig og oppmerksom betjening. Avstand mellom bordene, og god mat. Kjøttet var mørt, sausen smaksrik. Dessertene med twist på smaken. Litt anderledes alt, men spennende. Viner. Valuta for pengene

1  Takk, janhelgek

Reisende som så på Naboen Pub & Restaurant, så også på

Har du vært i Naboen Pub & Restaurant? Del dine erfaringer!