“Dårlig service”

Legg det til.
Peppes Pizza - Vannkanten
Vurdert som nr. 419 av 474 Restauranter i Bergen
Anmeldt 29. november 2018

Vi var 2 personer som besøkte Peppes Pizza restauranten på Vestkanten kjøpesenter i dag. Da vi ankom restauranten var det veldig lite folk der kun en5-6 bord var opptatt. Da vi bestilte maten fikk vi beskjed om at det var lang vente tid ca.25-20 minutter sa at det var greit vi kunne vente så lenge. Etter 37 minutter var vi og etterlyste maten og dagar den ferdig og de kom med dentil vårt bord Nr.21. Pizzaen var da kun lunken hadde nok stått på bordet på kjøkkenet i 10-12 minutter og ventet på og bli levert til oss. Vi spiste pizzaen og klaget på maten da vi gikk. De beklaget dette, men gjorde ingenting med dette. Kan bli lenge til vi kommer tilbake, skjønner godt at det var lite folk i restauranten med en så dårlig service. Bergen 29/11 2018

Takk, h_konl4

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Skulle ha pizzabufe, men ikke noe Pizza. Ventet lenge så kom det en, men mange som ventet og den forsvant fort. Betjeningen var mest opptatt av å prate seg imellom, og gjestene var ikke i fokus. Dette var skikkelig dårlig, og er noe man bør holde seg unna. Peppes bør ta fatt her og bytte ledelse og lære opp ansatte.

Takk, RosslandR
Anmeldt 6. juni 2018

Skitne bord, pizza ble servert på et udugelig stativ og servitøren slengte en svær motbydelig saks på bordet og sa her er pizzaen den kan dere kutte opp selv. Maken til elendig service. Hun spurte videre om vi ville ha fat og bestikk. Når hun kom tilbake satt hun det bare fra seg på kanten av bordet , som "fiks det selv". Jeg ville anbefalt hvilken som helst annen pizzarestaurant enn denne. Kanskje peppes er litt "høy" på seg selv??

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Tina B
Anmeldt 15. oktober 2017 via mobile enheter

Dette er den 2. Gangen jeg var her, og den 2. Gangen jeg blir skuffet av peppes vestkanten. Servicen i dag var Ekstremt dårlig, og bidrar til å dra peppes' ellers gode rykte til bunns. Dette gjelder spesielt en blond, høy, litt kraftig og surmulen servitrise som ikke har noe hun skulle gjort i bransjen generellt.

Vi var 6 venner som kom for en hyggelig kveld kl 1830 på en søndag. Stille og rolig, 3 små bord i restauranten. Kvelden begynte bra, en mannlig servitør kom raskt til bordet og tok bestilling på mat og drikke. Etter en stund kom han tilbake og sa den ene pizzaen ikke kunne leveres med 2 ekstra ingredienser fordi det ble for mye topping ift steking, som forsåvidt var ok. Ølen kom etter 14 minutter. Pizzaene kom i fornuftig tid, men ble plassert bortenfor der vi satt, og vi måtte selv spørre servitrisen om pizzastativ for å plassere pizzaen der det var dekket på. Vi ble ikke tilbudt bestikk, og uten betjening i sikte gikk vi på buffeten og finne det selv.

Til tross for at alle glass for lengst var tom og det sto 3 tomme pizzabrett foran oss var det ingen hjelp å få- hun som serverte maten surret rundt oss flere ganger uten å spørre om maten smakte eller by på mer drikke. Etter 55min gikk vi selv i baren og ba servitrisen rydde og ta ny bestilling. Hun kom til bordet uten et eneste smil og bar sakte men sikkert, en og en ting av bordet vårt. Maks 3 glass om gangen, eller ett pizzabrett. En venn av meg spurte hvor lang tid det tok å få en mudcake fordi hun måtte ta en buss 25 minutter senere. Servitrisen sa "kun tok to minutter", men kaken var ikke på bordet før etter 17 minutter. Ble levert med en brownie ekstra som vi ikke hadde bestilt. Den andre brownien med " vaniljeis og peanøtter" hadde ikke peanøtter, noe vi selv måtte etterlyse av servitrisen. Fikk et glass nøtter slengt på bordet av favorittservitrisen uten beklagelse. En ting er kjøkkenet, men ER DET INGEN SERVITØRER SOM SER PÅ MATEN DE SERVERER?

Da ingen kom for å ta betaling 40 minutter senere gikk vi til slutt til baren. Der lå den ekstra brownien på regningen fremdeles.

Med en regning på 2000,- forventer man bedre service. Bananfluene aka dårlig hygiene var vårt absolutt minste problem.

Dato for besøk: oktober 2017
2  Takk, 851maikeng
Anmeldt 15. oktober 2017 via mobile enheter

De minste ting tok tid og gjorde hele opplevelsen klein. Det var nesten ingen andre som spise der men likevel husket de ikke bestillingene våre og gjorde flere feil.

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, Linda H

Reisende som så på Peppes Pizza - Vannkanten, så også på

Har du vært i Peppes Pizza - Vannkanten? Del dine erfaringer!