“God mat og svært rask servering”
Anmeldelse av Restaurant China House - STENGT

Restaurant China House
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. januar 2019

Dette er en typisk vestlig kinarestaurant; omfattende meny og OK priser. Vi ble tatt godt i mot og bestillingen gikk greit. Maten om fort, nesten litt for fort. Men den var velsmakende og ikke minst svært varm.

Dato for besøk: januar 2019
3  Takk, Hans-Olav J

Anmeldt 2. juni 2018

Jeg har aldri spist i selve restauranten, da det ikke ser så innbydende ut. Jeg har heller ikke smakt den andre maten de selger, men vet at i løpet av de tre årene jeg har bodd i Bergen har jeg ikke funnet bedre sushi om man ser bort fra slik luksus-sushi.

Jeg tror jeg har smakt sushi fra de aller aller fleste sushirestaurantene i byen og ingenting slår denne!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Alba F
Anmeldt 7. mars 2018 via mobile enheter

Helt grei Kinamat og sushi i litt slitte lokaler. Ligger i kjelleren i et hus i en av byens mest trafikkerte gater, så en går ikke her for utsikten. Ble i overkant av 500 kr for to middag med brus til. Finner andre billigere og like bra kinarestauranter andre steder i Bergen.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Laila T
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Vi tok fredagsmiddagen hos en av våre favoritter i Olav Kyrres gate. Wonton suppen varmer en kald vinterdag og stekte nudler med biff og kongereker med ris smaker utmerket. Helt greit fredags ettermiddag måltid!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Ompen
Anmeldt 23. januar 2018 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng som feiret bursdag på China House. Vi valgte sushi - hvilket var et godt valg. Første bestilling gikk ned og vi måtte fylle på med mer. God service gjorde bursdagen fullkommen.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Ompen