“Knall fastfood!”
Anmeldelse av Brokiosken Jafs

Brokiosken Jafs
Vurdert som nr. 3 av 8 Smått og godt i Ålesund
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Knall bacon-cheese burger med masse salat og chips. Fishan var fortreffelig. Trivelige ungdommer i bua. What more to say:)

Takk, _ysteinb

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god fish & chips! Nydelig fisk. Satt på trappene ved brygga og spiste.

Det var alt jeg hadde å si

Takk, ingrida701
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Helt ok fastfood å ta med til hotellrommet, på en regnværsdag. Ble anbefalt retten av en bekjent som hadde vært her tidligere.

Takk, GrevinnaB
Anmeldt 1. mai 2020 via mobile enheter

Fantastisk fish and chips. Kan ikke si annet. Hatt Fisjan i Kristiansund som favoritt lenge, men her var det høy kvalitet på fisken og god remulade. Har du ikke spist her sa du? Kom deg hit og kjøp!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Jon K
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Obligatorisk besøk på Jafs for å spise Norges beste fish & chips! I morgen skal vi teste om Kristiansunds Fisjan når denne til knærne!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, tordt271

Reisende som så på Brokiosken Jafs, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Brokiosken Jafs? Del dine erfaringer!