“Akkurat de vi forventet, nesten …”
Anmeldelse av Brokiosken Jafs

Brokiosken Jafs
Vurdert som nr. 2 av 8 Smått og godt i Ålesund
Anmeldt 20. august 2020

Fish and chips, Ålesund, Brokiosken er stedet.

For lenge lenge siden, med far og mor, ble denne opplevelsen plantet i et sinn hos en i reisefølget.

Dette måtte vi få med oss, og det fikk vi. Vi stolte på barndommens fiskeopplevelse og er meget fornøyde med vår opplevelse i 2020.

Det eneste er, mage blir mett før øyne. Rikelige porsjoner.

Opplevelsen er best i oppholdsvær.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, smedbrekka

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk utsikt og god fish and chips! Hunder er velkomne, og vi fikk til og med en vannskål til vår lille firbente venn som er med på tur❤️

Dato for besøk: august 2020
Takk, 983vibeket
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Knall bacon-cheese burger med masse salat og chips. Fishan var fortreffelig. Trivelige ungdommer i bua. What more to say:)

Takk, _ysteinb
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god fish & chips! Nydelig fisk. Satt på trappene ved brygga og spiste.

Det var alt jeg hadde å si

Takk, ingrida701
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Helt ok fastfood å ta med til hotellrommet, på en regnværsdag. Ble anbefalt retten av en bekjent som hadde vært her tidligere.

Takk, GrevinnaB

Reisende som så på Brokiosken Jafs, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Brokiosken Jafs? Del dine erfaringer!