“Fantastisk service og fish and chips”
Anmeldelse av Jafs Brokiosken

Jafs Brokiosken
Vurdert som nr. 3 av 10 Smått og godt i Ålesund
Anmeldt 12. september 2021

Etter et fuktig bybesøk ble en utsøkt fish and chips med fantastisk aioli prikken over i’en! All honnør for de hyggelige og høflige ungdommene som jobbet hardt for å servere kundene.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Kaundr

Anmeldt 20. august 2020

Fish and chips, Ålesund, Brokiosken er stedet.

For lenge lenge siden, med far og mor, ble denne opplevelsen plantet i et sinn hos en i reisefølget.

Dette måtte vi få med oss, og det fikk vi. Vi stolte på barndommens fiskeopplevelse og er meget fornøyde med vår opplevelse i 2020.

Det eneste er, mage blir mett før øyne. Rikelige porsjoner.

Opplevelsen er best i oppholdsvær.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, smedbrekka
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk utsikt og god fish and chips! Hunder er velkomne, og vi fikk til og med en vannskål til vår lille firbente venn som er med på tur❤️

Dato for besøk: august 2020
Takk, 983vibeket
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Knall bacon-cheese burger med masse salat og chips. Fishan var fortreffelig. Trivelige ungdommer i bua. What more to say:)

Takk, _ysteinb
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god fish & chips! Nydelig fisk. Satt på trappene ved brygga og spiste.

Det var alt jeg hadde å si

Takk, ingrida701

Reisende som så på Jafs Brokiosken, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Jafs Brokiosken? Del dine erfaringer!