Gratis avbestilling frem til 29.09.21
Priceline
eDreamsUSD 57
Agoda.comUSD 57
Anmeldt 1. august 2020

Vi var der to netter fra 5-6.juli. Beliggenhet fin, men opplevde svært dårlig hygiene, særlig sanitæranlegg. Kan ikke anbefale denne campingplassen til noen. Ålesund kommune bør snarest gjennomføre tilsyn.

Takk, karibJ9474DR
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

For det første: På nettsidene til Volsdalen camping står det at «vi er en energisk campingplass». Dette stemmer overhodet ikke. Det første som møter deg i resepsjonen er en tafatt svenske totalt blottet for serviceinnstilling.
Vi leide en leilighet og en hytte. Begge stedene bar preg av lite vedlikehold og fraværende brann- og el sikkerhet. Brannvarslere lå på gulvet når vi kom, hjemmesnekra stikkontakter i dusjen osv.
Når vi oppdager at senga i hytta er knekt går vi i resepsjonen for å høre hvordan vi kan løse dette. Denne «energiske» svensken kunne ikke gjøre noen verdens ting, ikke en gang beklage for at det dem leverer ikke er i orden. Han kunne tilby en madrass til, sånn som om det skulle gjøre underverker for den knekte sengebunnen.
Vi oppdaget også at vasken i leiligheten hadde en lekkasje. Vil tro det var samme iver til å ordne opp i dette...
Ved utsjekk fortalte jeg svensken, som var proppfull av positiv energi, hvordan oppholdet hadde vært. To netter med lite søvn og gravid samboer med store ryggsmerter etter oppholdet. Svaret hans var «Kom aldri tilbake!»
Men god utsikt, det skal dem ha.

Takk, 859jarlen
Anmeldt 22. juli 2020

Alt for dårlig renhold på toalett og dusj. Burde vært satt ut håndsprit.Positivt med nærhet til sentrum, ellers en ganske laber opplevelse. Anbefales ikke videre. Kommer til å velge et annet alternativ en annen gang.

Takk, Anne Margrethe N
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Det heter seg at de fleste gjør sitt beste, men her må være et unntak. Ikke rein nok campinghytte. Vannkoker defekt. Panelovn defekt. Skittent sanitæranlegg. Lurte på å ringe Mattilsynet men droppa det. (faktisk meget ekkelt hygenisk sett) Fikk ingen nabovarsel el.l. ved booking og innkvartering om at russen skulle ha rebusfest til langt over middnatt med høy musikk, fyll og fest. Ikke lett å få sovna før i 2 tia. Resepsjonen var stengt. Ingen tok tlf. Ringte Politiet. De sa det ikke var lett å få fulle folk til å være stille og at det ville være ferdig kl. 01. Resepsjonen skulle vært åpen kl. 10 neste dag, og tenkte reklamere på dette, men det var stengt kl. 12 da vi reiste. Anbefaler ikke denne campingplassen.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, tore_holtberget
Anmeldt 27. juni 2020

Uforskammet leder, ikke vits i å prøve å snakke rolig og rasjonelt med ham. Bråk fra tidlig til sent, og ikke mulig å få sove der i det hele tatt i sommersesongen. Enten det er russefeiring, fyll og roping hele natten eller høylytt musikk fra tidlig til sent. Forsøkte å si fra til leder, men fikk uforskammet roping tilbake, ikke mulig å gjøre noe. Ga opp, fant annet sted å være. Anbefaler ingen om å velge dette stedet å overnatte i vår eller sommermånedene. Ikke hvis du vil sove og ha en harmonisk camping. Fikk også vite at det er et kjent problem, og at ingen vil forholde seg til det eller gjøre noe med det. Verken leder, politi, Ålesund kommune...

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, UllaEd