eDreams
Agoda.comUSD 66
FindHotel
ZenHotels.com
Anmeldt 24. september 2020

Flott beliggenhet med havutsikt og sentralt til Ålesund. Ble tatt godt imot av en hyggelig jente i resepsjonen. Bedre toalett/dusj enn hva jeg er vant med på norske campingsteder. Var både rent, stor plass, og varmen var satt på. Håndsprit og smittevernsregler fulgt. Men så var det også veldig få folk der da vi var der. Positivt med mulighet for matlaging i de enkle hyttene og at det var lov å ha hund i hyttene. Anbefales

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Kaja M
Anmeldt 2. august 2020

Allerede ved innkjøring får en fornemmelse av et ungt miljø med "taggete" design osv. Grei mottagelse og innsjekk. Hytta vi fikk tildelt hadde glimrende beliggenhet med kjempefin fjordutsikt, ellers var hytta noe trang og minimalistisk.

Campingens belligenhet er svært sentral og urban med blokkbebyggelse i nabolaget. Kan spasere inn til sentrum. Midt i den hektiske delen av sesongen var plassen fylt til randen og det opplevdes noe trangt, men likevel var det stille og rolig etter kl 23. Sanitærforholdene var gode.

Plassen appellerer nok mest til et ungt publikum, men kan ellers fungere for alle

1  Takk, RunarF7
Anmeldt 1. august 2020

Vi var der to netter fra 5-6.juli. Beliggenhet fin, men opplevde svært dårlig hygiene, særlig sanitæranlegg. Kan ikke anbefale denne campingplassen til noen. Ålesund kommune bør snarest gjennomføre tilsyn.

Takk, karibJ9474DR
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

For det første: På nettsidene til Volsdalen camping står det at «vi er en energisk campingplass». Dette stemmer overhodet ikke. Det første som møter deg i resepsjonen er en tafatt svenske totalt blottet for serviceinnstilling.
Vi leide en leilighet og en hytte. Begge stedene bar preg av lite vedlikehold og fraværende brann- og el sikkerhet. Brannvarslere lå på gulvet når vi kom, hjemmesnekra stikkontakter i dusjen osv.
Når vi oppdager at senga i hytta er knekt går vi i resepsjonen for å høre hvordan vi kan løse dette. Denne «energiske» svensken kunne ikke gjøre noen verdens ting, ikke en gang beklage for at det dem leverer ikke er i orden. Han kunne tilby en madrass til, sånn som om det skulle gjøre underverker for den knekte sengebunnen.
Vi oppdaget også at vasken i leiligheten hadde en lekkasje. Vil tro det var samme iver til å ordne opp i dette...
Ved utsjekk fortalte jeg svensken, som var proppfull av positiv energi, hvordan oppholdet hadde vært. To netter med lite søvn og gravid samboer med store ryggsmerter etter oppholdet. Svaret hans var «Kom aldri tilbake!»
Men god utsikt, det skal dem ha.

Takk, 859jarlen
Anmeldt 22. juli 2020

Alt for dårlig renhold på toalett og dusj. Burde vært satt ut håndsprit.Positivt med nærhet til sentrum, ellers en ganske laber opplevelse. Anbefales ikke videre. Kommer til å velge et annet alternativ en annen gang.

Takk, Anne Margrethe N