Agoda.com
eDreamsUSD 65
EtripUSD 65
ZenHotels.com
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Enkel camping i nærheten av Ålesund by. Trange plasser og lite parkering. Vanskelig med små barn pga mye biler som kjørte. Enkelt sanitæranlegg, upraktisk med dusj og do sammen, det skaper unødvendig kø.
Fin liten strand rett ved, og mulighet for å fiske

Takk, kristint267
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi ankom campingplassen 1230, noe som ikke var så lurt siden resepsjonen er stengt mellom 1100-1400. Med beskjed om å «kjør inn og Finn deg en plass», ble det en del pussige plasseringer både på bobiler og telt. De var heller ikke mye tilstede senere, om du ville
Ha noe fra kiosken kunne du ta selv og vippse. Det ene sanitatæranlegget er veldig sjabby det andre ok. To ganger var det tomt for dopapir og ingen å få tak i. Pluss for ok priser og vask inkludert i leiepris på campinghytter.

Romtips: Ikke ankom mellom 11-14
1  Takk, 897kristins
Anmeldt 22. juli 2021

Vi hadde en overnatting med camplet på Volsdalen camping. Det var nok for vår del. Da vi kom og spurte etter ledig plass fikk vi beskjed om at ja - hvis vi fant en ledig plass var det bare til å ta den. Ingen snakk om å ha oversikt eller vise vilje til å hjelpe til. Utover dagen såg vi at her er det bare til å ta seg til rette. Avstander mellom boenhetene var ikke viktig, trø inn der det var en ledig centimeter. Renholdet på sanitæranlegget var elendig. Fulle søppelbøtter og papir på gulvene. Hår i sluker og oppetter veggene. Kommer ikke tilbake hit og kommer heller ikke til å anbefale plassen for andre.

Takk, Siljemo
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Søppel utover gulvet på doene, to dager på rad. Søplekassene overfylt.
Stinket røyk inne i resepsjonen selvom det står at det er røykfritt område.
Dusjen var forferdelig, både møkkete og full av kryp. Enda godt vi hadde med sandaler.

Takk, tonenys
Anmeldt 24. september 2020

Flott beliggenhet med havutsikt og sentralt til Ålesund. Ble tatt godt imot av en hyggelig jente i resepsjonen. Bedre toalett/dusj enn hva jeg er vant med på norske campingsteder. Var både rent, stor plass, og varmen var satt på. Håndsprit og smittevernsregler fulgt. Men så var det også veldig få folk der da vi var der. Positivt med mulighet for matlaging i de enkle hyttene og at det var lov å ha hund i hyttene. Anbefales

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Kaja M