Priceline
FindHotel
eDreamsUSD 65
Etrip
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Bodde her i forbindelse med familiebesøk i Ålesund. Vi hadde lest en del negative anmeldelser, men tenkte: hvor ille kan det egentlig bli? Det kunne bli den verste campingopplevelsen noensinne, og vi er erfarne campere. Oppstillingsplassen er knøttsmå med grov grus eller asfalt, så det er bare å glemme å sette opp fortelt. Ingen bryr seg om brannsikkerhet, skvis inn flest mulig. Det er lang kø i servicehus ettersom dusj og do er i samme rom. Renhold er OK på det beste. Kjøkkenfasilitene er underdimensjonerte og vannet såvidt lunket slik at hygienisk oppvask ikke er mulig. Dårlig smittevern med tomme spritdispensere gjennom hele oppholdet. Merkelig plassering av tømmestasjon med dårlig skille mellom ren og skitten sone. Vi så flere som benyttet slange for drikkevann til å skylle dokassett. Servicen er under all kritikk og plassen bærer sterkt preg av null vilje til å investere i god opplevelse for byens turister. Det frister tydeligvis mer med 2 millioner i årlig utbytte. Her skal turister skvises for mest mulig til minst mulig kostnad. Det oppgis en pris på nettsiden, men det står ingenting om at man også må betale ekstra for barn. Jeg trodde vi hadde blitt belastet feil. Da jeg tok opp dette med resepsjonen ble jeg skjelt ut av en uhøflig svenske. Som utflyttet Ålesunder synes jeg det er trist at det er denne campingplassen er det eneste alternativet som tilbys besøkende til min vakre hjemby. Heldigvis er det bygd ut utmerkede bobilparkeringer like nært og nærmere sentrum, hvorav den på Skjerva også tar imot campingvogner.

1  Takk, Hal508
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Enkel camping i nærheten av Ålesund by. Trange plasser og lite parkering. Vanskelig med små barn pga mye biler som kjørte. Enkelt sanitæranlegg, upraktisk med dusj og do sammen, det skaper unødvendig kø.
Fin liten strand rett ved, og mulighet for å fiske

Takk, kristint267
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi ankom campingplassen 1230, noe som ikke var så lurt siden resepsjonen er stengt mellom 1100-1400. Med beskjed om å «kjør inn og Finn deg en plass», ble det en del pussige plasseringer både på bobiler og telt. De var heller ikke mye tilstede senere, om du ville
Ha noe fra kiosken kunne du ta selv og vippse. Det ene sanitatæranlegget er veldig sjabby det andre ok. To ganger var det tomt for dopapir og ingen å få tak i. Pluss for ok priser og vask inkludert i leiepris på campinghytter.

Romtips: Ikke ankom mellom 11-14
1  Takk, 897kristins
Anmeldt 22. juli 2021

Vi hadde en overnatting med camplet på Volsdalen camping. Det var nok for vår del. Da vi kom og spurte etter ledig plass fikk vi beskjed om at ja - hvis vi fant en ledig plass var det bare til å ta den. Ingen snakk om å ha oversikt eller vise vilje til å hjelpe til. Utover dagen såg vi at her er det bare til å ta seg til rette. Avstander mellom boenhetene var ikke viktig, trø inn der det var en ledig centimeter. Renholdet på sanitæranlegget var elendig. Fulle søppelbøtter og papir på gulvene. Hår i sluker og oppetter veggene. Kommer ikke tilbake hit og kommer heller ikke til å anbefale plassen for andre.

Takk, Siljemo
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Søppel utover gulvet på doene, to dager på rad. Søplekassene overfylt.
Stinket røyk inne i resepsjonen selvom det står at det er røykfritt område.
Dusjen var forferdelig, både møkkete og full av kryp. Enda godt vi hadde med sandaler.

Takk, tonenys