Agoda.comUSD 65
eDreamsUSD 65
Etrip
ZenHotels.com
Anmeldt 13. august 2021

På nettsiden sto det at det skulle være 15 min gangavstand til Ålesund sentrum. Dette stemte derimot ikke, da det var nærmere 40 min gangavstand! Dette var veldig skuffende og gjorde at vi måtte betale for buss inn til sentrum. Parleiligheten hadde lav standard med et toalett som ikke fungerte optimalt. Dårlige stoler som var alt for lave for å spise ved kjøkkenbordet. Kjøkkenutstyret er ikke til å skryte av, men brukbart. Koster 50kr for å leie sengetøy så her lønner det seg å ha med dette selv eller sovepose. Greit internett.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 378ragnak
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Har aldri opplevd noen som er mindre interessert i gjester, fikk beskjed om å Leite etter en plass og holde ca 3 meter. Såvidt en fra nabolandet gadd å se opp fra PC-en . Her styrer vi unna. Innerst på parkeringen sto folk i hytt og pine, kun er par biler sto mer enn tre meter fra hverandre eller samme vei

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Jarle L
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Bodde her i forbindelse med familiebesøk i Ålesund. Vi hadde lest en del negative anmeldelser, men tenkte: hvor ille kan det egentlig bli? Det kunne bli den verste campingopplevelsen noensinne, og vi er erfarne campere. Oppstillingsplassen er knøttsmå med grov grus eller asfalt, så det er bare å glemme å sette opp fortelt. Ingen bryr seg om brannsikkerhet, skvis inn flest mulig. Det er lang kø i servicehus ettersom dusj og do er i samme rom. Renhold er OK på det beste. Kjøkkenfasilitene er underdimensjonerte og vannet såvidt lunket slik at hygienisk oppvask ikke er mulig. Dårlig smittevern med tomme spritdispensere gjennom hele oppholdet. Merkelig plassering av tømmestasjon med dårlig skille mellom ren og skitten sone. Vi så flere som benyttet slange for drikkevann til å skylle dokassett. Servicen er under all kritikk og plassen bærer sterkt preg av null vilje til å investere i god opplevelse for byens turister. Det frister tydeligvis mer med 2 millioner i årlig utbytte. Her skal turister skvises for mest mulig til minst mulig kostnad. Det oppgis en pris på nettsiden, men det står ingenting om at man også må betale ekstra for barn. Jeg trodde vi hadde blitt belastet feil. Da jeg tok opp dette med resepsjonen ble jeg skjelt ut av en uhøflig svenske. Som utflyttet Ålesunder synes jeg det er trist at det er denne campingplassen er det eneste alternativet som tilbys besøkende til min vakre hjemby. Heldigvis er det bygd ut utmerkede bobilparkeringer like nært og nærmere sentrum, hvorav den på Skjerva også tar imot campingvogner.

1  Takk, Hal508
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Enkel camping i nærheten av Ålesund by. Trange plasser og lite parkering. Vanskelig med små barn pga mye biler som kjørte. Enkelt sanitæranlegg, upraktisk med dusj og do sammen, det skaper unødvendig kø.
Fin liten strand rett ved, og mulighet for å fiske

Takk, kristint267
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi ankom campingplassen 1230, noe som ikke var så lurt siden resepsjonen er stengt mellom 1100-1400. Med beskjed om å «kjør inn og Finn deg en plass», ble det en del pussige plasseringer både på bobiler og telt. De var heller ikke mye tilstede senere, om du ville
Ha noe fra kiosken kunne du ta selv og vippse. Det ene sanitatæranlegget er veldig sjabby det andre ok. To ganger var det tomt for dopapir og ingen å få tak i. Pluss for ok priser og vask inkludert i leiepris på campinghytter.

Romtips: Ikke ankom mellom 11-14
1  Takk, 897kristins