Ulike måter å oppleve Aksla Mountain på
fra USD 1 131,20
Anmeldt 16. juli 2020

Dette var en fin liten utflukt og fantastisk vakker utsikt på toppen. Også fin park ved foten av fjellet.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, andrebli
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Dette stedet må besøkes om man er i Ålesund.
418 trappetrinn opp ( mange hvilebenker) og man har en helt fantastisk utsikt over byen fra alle kanter.
Det er også en cafe der oppe, men den var stengt da vi var der.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, Lill-Karin
Anmeldt 28. juni 2020

veldig fin utsikt, fint laget til med steintrapp opp fjellet. Fint med små stopp langs med for oss som ikke har så god kondis. hehe

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, norwegiantourist123
Anmeldt 4. mai 2020

Turen opp til Aksla er noe man bare må gjøre når man er i Ålesund. Velg å gå opp de 418 trappetrinnene eller kjør helt til topps. Ta en liten tur opp til rundskue når man er der. Fantastisk 360 graders utsikt.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, Jon K
Anmeldt 12. februar 2020

Fra en nydelig liten bypark begynner reisen. Trappene snirkler seg oppover fjellsiden. Nydelig utsikt også underveis. På toppen venter en liten godbit (anbefaler kakao og sveler) Flott funkis-bygg med matchende interiør. Turen er et must i Ålesund.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Passport368552