Ålesund-turneen

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Aksla Mountain på
fra USD 1 270,85
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

En fin plass å få oversikt og utsikt over Ålesund på. På toppen av Aksla kan du nyte utsikten til litt mat og/eller drikke på restauranten, eller titte litt rundt bland stiene der oppe. Man kan kjøre opp, gå trappa opp fra byparken, eller sykle/jogge veien opp eller stiene. Vær obs på at det er få parkeringsplasser på toppen, og max en times parkering der.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, ainahaug
Anmeldt 7. august 2021

Etter en artig tur opp de 418 trappene fra Byparken, ble vi belønnet med praktfull utsikt over hele Ålesund, mens vi spiste en deilig lunsj. Vi tok en annen sti ned fra fjellet etterpå. Det finnes utallige hyggelige stier/turer opp og omkring Aksla

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, 485hegeb
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Å ta denne turen var verdt det! Fine trapper å gå i, det er også tilrettelagt med benker og utsiktspunkter slik at turen opp passer for de aller fleste. Anbefales på det varmeste når du er i byen

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, heidibS4893YB
Anmeldt 25. juli 2021

Tok en rundtur, fantastisk utsikt over by og omegn.
Men litt mye mennesker som ikke holdt nødvendig avstand i koronatider.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, LisbethW91
Anmeldt 25. juli 2021

Etter 418 trappetrinn får du virkelig sett Ålesund. Flere fine utkikkspunkt på vei opp trappene. Til og med et lite "repo" med glass rundt. Mange fine steder for å ta fine bilder.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, perkristiank2017