“Hyggelig og grei lunsj”
Anmeldelse av Molo Brew AS

Molo Brew AS
Vurdert som nr. 11 av 98 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 23. desember 2018

Fikk en god lunsj bestående av en velsmakende hamburgertallerken, i trivelige omgivelser og hyggelig og god service.

Takk, Rolf-Magne

Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Molo Brew ligger ved Terminalen i Ålesund i et tidligere industribygg og tilbyr en rikholdig burgermeny og et raust utvalg øl. Vi satset på classic burger og ølplanke og ble ikke skuffet! God burger og 4 spennende øltyper som utfordret smaksløkene gjorde dette til et høydepunkt under vårt opphold i Ålesund. Anbefales!

Takk, roarsf
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Som tilhenger av håndverksøl fant jeg mye godt her. Kul atmosfære og god stemning. Prøvde ikke maten, men ølet var veldig bra. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Westfield_no
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Var her for å spise. Gikk i baren for å bestille. I en 90% tom restaurant! Jeg fikk ikke bestilt mat Pga jeg ikke hadde et bordnummer. Jeg fant meg ikke noe bord før jeg bestilte. I en tom restaurant.......
valgte å gå videre jeg

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, bbbbbbbbbbbilly
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

På en varm julidag passet det perfekt med en classic fantastic og noe godt i glasset! Anbefales på det sterkeste! Litt smådyrt, men absolutt verdt det?

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 601christofferg

Reisende som så på Molo Brew AS, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Molo Brew AS? Del dine erfaringer!