“Interessant”
Anmeldelse av Molo Brew AS

Molo Brew AS
Vurdert som nr. 10 av 98 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 7. januar 2019

Denne nye moderne pub på I den gamle tollbua på Storneskaia er vel verdt et besøk. Et imponerende utvalg av øl, og en dyktig bartender til å blande drinker. Lysdnivået kan iblant være noe høyt

Takk, BjornT838

Anmeldt 23. desember 2018

Fikk en god lunsj bestående av en velsmakende hamburgertallerken, i trivelige omgivelser og hyggelig og god service.

Takk, Rolf-Magne
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Molo Brew ligger ved Terminalen i Ålesund i et tidligere industribygg og tilbyr en rikholdig burgermeny og et raust utvalg øl. Vi satset på classic burger og ølplanke og ble ikke skuffet! God burger og 4 spennende øltyper som utfordret smaksløkene gjorde dette til et høydepunkt under vårt opphold i Ålesund. Anbefales!

Takk, roarsf
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Som tilhenger av håndverksøl fant jeg mye godt her. Kul atmosfære og god stemning. Prøvde ikke maten, men ølet var veldig bra. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Westfield_no
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Var her for å spise. Gikk i baren for å bestille. I en 90% tom restaurant! Jeg fikk ikke bestilt mat Pga jeg ikke hadde et bordnummer. Jeg fant meg ikke noe bord før jeg bestilte. I en tom restaurant.......
valgte å gå videre jeg

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, bbbbbbbbbbbilly

Reisende som så på Molo Brew AS, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Molo Brew AS? Del dine erfaringer!