“Super burger, laaaaaang ventetid”
Anmeldelse av Molo Brew AS

Molo Brew AS
Vurdert som nr. 11 av 98 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Burgeren er veldig god og mye god øl selv om de var tomme for mye av det. Måtte vente en time på å få bestille. Tafatt betjening.

2  Takk, stians987

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Det var mye folk første gang vi prøvde å komme inn, andre gang var det og folksomt og men servitøren fikk skvisa oss inn, med god Corona-avstand. God hjelp til å finne drikke i et rikholdig drikkekart. Super sørvis hele kvelden og ikke minst mye god øl. Vi kommer helt klart igjen.

Takk, carntsen
Anmeldt 5. mars 2020

Var i Ålesund på april i 2019, i hovedsak for og oppleve Highasakite. Men vi var på byvandring og havnet innom MOLO. Dette er en plass med enormt stort utvalg i øl, også har de shuffleboard. Vi fikk tatt noen øl og spilt shuffleboard før vi dro. Og dette kan anbefales.
Rolig og fin atmosfære, fine priser på ølen også

Verdt turen!

Dato for besøk: april 2019
Takk, DanielNaess
Anmeldt 21. februar 2020 via mobile enheter

Hos Molo Brew smiler jeg etter hvert besøk.
Molo serverer fantastiske burgere og flotte smaksopplevelser innenfor øl. De brygger ølet på baksiden av bardisken, og forrige gang var vi så heldige å få en omvisning på baksiden og litt historie om ølbrygging.
Molo har både brettspill og shuffleboard som man kan benytte seg av.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, siwhelener
Anmeldt 5. januar 2020

Vi tok en lørdag med burgerlunch og god drikke. Mye å velge imellom når det gjelder øl, her finner man alltid noe man liker. Og prøvesmaker kvalitetssikrer dette. De serverte også en meget god vin fra Piemonte.
Burgerne har et potensiale, men da må de stekes av en som vet hvordan en burger skal være. Vi fikk noen flate og ekstremt tørre kjøttstykker, som ødela det vi tror kunne vært en hyggelig smaksopplevelse. For brød, garnityr og dressing hadde potensiale til å følge noen perfekte kjøttstykker.
Vi kommer sikkert tilbake, da håper vi at kjøttet ikke er ødelagt.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Testteam_no

Reisende som så på Molo Brew AS, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Molo Brew AS? Del dine erfaringer!