“Veldig hipt burgersted med spennende egenprodusert øl”
Anmeldelse av Molo Brew AS

Molo Brew AS
Vurdert som nr. 11 av 97 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 16. juli 2020

Spiste middag her første kvelden i Ålesund. Vi hadde bestilt bord, noe som nok var lurt siden det var veldig fullt der fram til langt utpå kvelden.

Her fikk vi god hamburger - for min del med blåmuggost og med vanlig pommes frittes til. Vi prøvde også flere ulike typer øl. Et lite minus for at de var tomme for flere typer, uten at de ble opplyst om på menyen / av servitøren da vi fikk menyen. De øl-typene vi smakte på, var vi fornøyde med.

Det beste med stedet syns jeg kanskje var den avslappede og hyggelige atmosfæren, som nok passer best for yngre og middelaldrende gjester.

2  Takk, andrebli

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Smakstesting av «ølplanke» solgte dem ikke når vi var der. Går kun an å kjøpe 1 cider, denne smakte utrolig besk og var ikke god.
Ellers greit utvalg av øl sorter.

1  Takk, Thafredrik
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Burgeren er veldig god og mye god øl selv om de var tomme for mye av det. Måtte vente en time på å få bestille. Tafatt betjening.

2  Takk, stians987
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Det var mye folk første gang vi prøvde å komme inn, andre gang var det og folksomt og men servitøren fikk skvisa oss inn, med god Corona-avstand. God hjelp til å finne drikke i et rikholdig drikkekart. Super sørvis hele kvelden og ikke minst mye god øl. Vi kommer helt klart igjen.

Takk, carntsen
Anmeldt 5. mars 2020

Var i Ålesund på april i 2019, i hovedsak for og oppleve Highasakite. Men vi var på byvandring og havnet innom MOLO. Dette er en plass med enormt stort utvalg i øl, også har de shuffleboard. Vi fikk tatt noen øl og spilt shuffleboard før vi dro. Og dette kan anbefales.
Rolig og fin atmosfære, fine priser på ølen også

Verdt turen!

Dato for besøk: april 2019
Takk, DanielNaess

Reisende som så på Molo Brew AS, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Molo Brew AS? Del dine erfaringer!