“Beers and burgers”
Anmeldelse av Molo Brew AS

Molo Brew AS
Vurdert som nr. 11 av 97 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Deilig sted hvor de ønsker du skal trives, -og det gjorde vi! God Burger fra 150,- med tilvalg. Mer enn nok å velge fra barlista. Musikk, stemning, trivsel..

2  Takk, ingermario

Anmeldt 16. juli 2020

Spiste middag her første kvelden i Ålesund. Vi hadde bestilt bord, noe som nok var lurt siden det var veldig fullt der fram til langt utpå kvelden.

Her fikk vi god hamburger - for min del med blåmuggost og med vanlig pommes frittes til. Vi prøvde også flere ulike typer øl. Et lite minus for at de var tomme for flere typer, uten at de ble opplyst om på menyen / av servitøren da vi fikk menyen. De øl-typene vi smakte på, var vi fornøyde med.

Det beste med stedet syns jeg kanskje var den avslappede og hyggelige atmosfæren, som nok passer best for yngre og middelaldrende gjester.

2  Takk, andrebli
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Smakstesting av «ølplanke» solgte dem ikke når vi var der. Går kun an å kjøpe 1 cider, denne smakte utrolig besk og var ikke god.
Ellers greit utvalg av øl sorter.

1  Takk, Thafredrik
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Burgeren er veldig god og mye god øl selv om de var tomme for mye av det. Måtte vente en time på å få bestille. Tafatt betjening.

2  Takk, stians987
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Det var mye folk første gang vi prøvde å komme inn, andre gang var det og folksomt og men servitøren fikk skvisa oss inn, med god Corona-avstand. God hjelp til å finne drikke i et rikholdig drikkekart. Super sørvis hele kvelden og ikke minst mye god øl. Vi kommer helt klart igjen.

Takk, carntsen

Reisende som så på Molo Brew AS, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Molo Brew AS? Del dine erfaringer!