“OK mat, gode drinker”
Anmeldelse av Molo Brew AS

Molo Brew AS
Vurdert som nr. 12 av 90 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 8. august 2021

her serverer de bare burger. Litt tørre burgere men mye pomfrit. Litt for dyrt i forhold til kvaliteten som leveres. Drinkene som ble servert var gode, men det tok litt lang tid å få drikken (lenger enn maten). Stort og kjekt lokale, helt sikkert god stemning på kveldstid.

Takk, malin_990

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

De svarer aldri på telefonen, prøvd sikkert 20 ganger uten noen gang å få svar, virker som de ikke bryr seg om kundene i det hele tatt….

Takk, Tour53274082689
Anmeldt 20. juli 2021

De skal få skryt for sin øl, mye å velge i og laget på lokalet. Maten er også ok. Litt lang ventetid og vi får ikke maten samtidig så litt trekk for det. Kanskje ikke alle liker betalingsmåten som må foregå på mobil

Takk, DayTrip414360
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Venta godt over en time på og få servert 2 hamburgere, dette er alt for dårlig!!!
Fikk vite at de hadde så mye og gjøre på
Kjøkkenet, vi sjekka litt rundt og det viste seg at
De aller fleste ikke var spisegjester , så denne kjøper ikke jeg.... fin plass om man vil ta et glass eller 2 , men matserveringa stod ikke til forventningen!

Takk, BASSE66
Anmeldt 10. november 2020 via mobile enheter

En lørdag formiddag i oktober valgte vi å ta en lunsj på Molo Brew.

Stedet ligger nede ved sjøen, og er et populært samlingspunkt i helgene. Ikke så rart, et kult sted som har et stort utvalg av øl og et utvalg enklere retter. I lokalet er det bord og benker og stilen er enkel og rustikk. Det finnes også shuffleboard inne på stedet.

I følget vårt ble det bestilt hamburgere og chips, og disse var ganske gode. Vi kommer nok tilbake hit neste gang vi er i Ålesund.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, LineH79

Reisende som så på Molo Brew AS, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Molo Brew AS? Del dine erfaringer!