“Beste risottoen noensinne 😊”

Nonna Lina Pizzeria & Ristorante
Vurdert som nr. 10 av 89 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Middag for tre personer hvorav to spiste pizza og én risotto...Og her vil jeg fremheve risottoen. Den var med scampi, squash og safran...og den absolutt beste risottoen jeg har smakt Jeg må unngå gluten og ble glad for risotto på menyen...og når den i tillegg var så nydelig...ja, så var det en ekstra bonus

1  Takk, LeneKlo

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening, rent og pent i lokalet og toalettet, det eneste negative var at lite utvalg av ølsorter og at de hadde bare 1 flaske hvitvin, og hvitvinen var ikke den beste på smak.

Men vi fikk selvsagt tilbud om vann istedenfor.

2  Takk, 887atleh
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Meget god pizza. God service og vi fikk meten fort. Mange retter å velge imellom. Litt lite øl utvalg.

3  Takk, Global49856
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Utrolig god pizza.
Vi var en gjeng på 4 som bestilte 3 forskjellige pizza. Alle 3 var meget gode. rask service, hyggelig betjening. Litt dårlig utvalg på drikke (øl og vin) Derfor ikke full pott

Takk, 870kristofferr
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Søkkanes god pizza! Vi bestilte 4 forskjellige pizzaer,maten kom fort,pizzzaen var meget god å betjeninga va nydelig, I am in love

Takk, kimnT7039OA

Reisende som så på Nonna Lina Pizzeria & Ristorante, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Nonna Lina Pizzeria & Ristorante? Del dine erfaringer!