“Meget god mat, service midt på tre”

Nonna Lina Pizzeria & Ristorante
Vurdert som nr. 15 av 97 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 29. juni 2020

Bestilte 2 pizzaer og en lasagne.
Begge pizzaer i toppsjiktet, meget bra!!
Lasagne god men savnet salat og et brød til.
Oppfølging av bordet var elendig. Servitøren kom bort og spurte hvordan maten smakte, ellers så vi ikke noe til servitøren, det var heller ikke fullt i restauranten denne kvelden.
Bordet ble ikke ryddet etter endt måltid og vi ble heller ikke spurt om vi ønsket påfyll av drikke eller dessert underveis. Det endte med at vi gikk til kassen for å betale til slutt og kjøpte takeaway is på vei ut, denne var meget høyt priset.
Så tips til restauranten er følg opp kundene deres bedre neste gang. Maten var det ingen ting å utsette på her.

Takk, Likergodservice

Anmeldt 28. juni 2020

Nonna Lina har alt, stemning, fantastisk betjening og utsøkt mat. Ekte autentisk italiensk mat laget med ekte lidenskap. Må prøves!

Takk, juliechristinr
Anmeldt 28. juni 2020

Koselig betjening, god beliggenhet, og den beste italienske pizzaen vi har spist utenfor Italia. Fantastisk hjemmelaget tiramisu. Kommer gjerne igjen hit.

Takk, Hrunden
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Hyggelig plass med god mat, italiensk atmosfære! Anbefaler å bestille bord da det fort kan bli fult.

1  Takk, Hannaholthe
Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

Vi spiste to forskjellige pizza, vulcano og miss Italia, fulgt av rødvin og SAN pellegrino. Alt ble servert hurtig selv om vi ikke hadde bestillt bord på forhånd. Maten smakte fortreffelig, god vin og serviceinnstilt personale. Anbefales

Takk, MortenB686

Reisende som så på Nonna Lina Pizzeria & Ristorante, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Nonna Lina Pizzeria & Ristorante? Del dine erfaringer!