“Fantastisk pizza - elendig service”

Nonna Lina Pizzeria & Ristorante
Vurdert som nr. 12 av 97 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Forhåndsreserverte bord, som ikke var klart ved ankomst. Ble bedt om å vente utendørs, og fikk plass etter snaue 20 minutter. Innehaver sto med antibacflaska og spruter hver enkelte gjests hender; dårlig disponering av personellressurser, som tydeligvis var altfor knappe fra før. ( Vi klarer utmerket godt å sprite egne hender) Vi fikk drikke nokså raskt, men maten kom først 1 time og 15 minutter etter ankomst. Vi bestilte kun pizza, og dette burde ikke ta så lang tid. Det var kun to kokker på kjøkkenet, som skulle lage mat til 35-40(?) bord pluss Take away. Vi tillot oss å bemerke at dette tok (for) lang tid, og da svarte innehaver blant annet at om vi ønsket fast food, så kunne vi få det andre steder. Men vi bestilte altså bare hver vår pizza.... Pizzaen var utrolig god, og hadde den ikke vært det, hadde ratingen vært langt dårligere. Forhåpentligvis vil totalopplevelsen være bedre ved en litt mindre travel anledning. Maten sto til 5, men servicen til 2.

1  Takk, Gourmetbabe

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Nonna Lina var et koselig bekjentskap. Ekte italiensk og lysten på pizza ble forsterket. Trivelig lokale, koselig betjening og deilig mat. Calzone smakte akkurat slik den skal!
Joda - dette kan lett anbefales.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Roy50srg
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte 4 pizza og 1 pastarett, pastaretten skulle være papardelle, men kom med tagliatelle, dette ble ikke informert om ved bestilling.
Tok ca 40 minutter før maten kom og et bord som kom etter oss fikk pizza før oss, litt skuffende når det tar så lang tid for å få mat. Noe treg betjening.
Maten var forøvrig god, og pizza i god størrelse. Pastaretten var veldig liten og ga ikke valuta for pengene. Minnet om sopp fra boks i pastaretten, dette burde ikke en restaurant benytte seg av for genuin smak.

De mente også at de ikke kunne dele regningen pga korona fordi de ville unngå folk ved disken. Kan løses meget enkelt ved å ta betaling ved bordet. Lite medgjørlige.

1  Takk, nilshenrika
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Her anbefales det å booke bord om man liker god service og nydelig italiensk mat

Vi kom til restauranten uten å ha booket på forhånd, restauranten var full - men vi ble allikevell tatt imot på en utmerket måte og etter litt venting ble det vår tur

Vi bestilte pasta og pizza, og lukket man øynene mens man spiste så skulle man nesten tro at man var i Italia

Nydelig mat, lekkert lokale og veldig hyggelige hovmester/eier og servitører

1  Takk, 1sannanas
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

God mat og den beste servicen vi har hatt på en norsk restaurant. Mat og drikke kom til perfekt timing, selv med kø langt ut på gaten.

Blåskjellene var saftige og gode, og foccaia var utradisjonell, men veldig smakfull

Takk, Fredrik B

Reisende som så på Nonna Lina Pizzeria & Ristorante, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Nonna Lina Pizzeria & Ristorante? Del dine erfaringer!