“Bra”

Nonna Lina Pizzeria & Ristorante
Vurdert som nr. 12 av 97 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 22. juli 2020

Fantastisk mat, rask og god service. Servitørene var flinke til å følge opp! Restauranten ble full straks etter de åpnet, lurt å bestille bord!

1  Takk, Joeypaatur

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk pizza og calzone. Utrolig hyggelig betjening. God atmosfære. Anbefales på det sterkeste...

Takk, trinegb
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Den beste matopplevelsen så langt på vår vestlandsferie! Maten var ypperlig, god service, hyggelig innehaver, rent og pent og god ivaretakelse av smittervern. Prisene var også helt akseptable. Alt dette i motsetning til de fleste andre steder vi har vært på de siste dagene...vi måtte bestille bord 2 dager i forveien, men det var det verdt.

1  Takk, Bekkus24
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte bord for familie på 4. Ble møtt av hyggelig personale som tok hygiene/ coronatiltak svært nøye. Maten kom på bordet i innen rimelig tid. Fantastisk pizza og kjøttretter: Fornøyde voksne og ungdommer. Desserten sto til forventningene. Anbefales.

1  Takk, 698steinj
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Godt øl og god italiensk mat. Kan absolutt anbefales for en italiensk mat aften.
Hyggelig personale.

Takk, 281kjetilb

Reisende som så på Nonna Lina Pizzeria & Ristorante, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Nonna Lina Pizzeria & Ristorante? Del dine erfaringer!