“Hyggelig atmosfære og god mat”

Nonna Lina Pizzeria & Ristorante
Vurdert som nr. 10 av 90 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 9. juli 2021

Nydelig mat og god vin. Vi bestilte 3 typer pizza og en pastarett og alle var fornøyd. God service, hyggelig betjening og rask service. Vi anbefaler dette stedet.

Takk, gr0berith

Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Det lønner seg å bestille på forhånd. Nydelig italiensk pizza og lokalt øl. Hygelig betjening. Anbefales på d sterkeste

2  Takk, Imislund
Anmeldt 27. juni 2021

Vi elsket maten! Vi elsket atmosfæren! Vi kommer tilbake hvis vi besøker Ålesund igjen (nå må vi jo nesten det!).

Takk, mellomlinjene
Anmeldt 27. juni 2021

Knall god mat, og hyggelig betjening. Verdt ett besøk. Nydelig pasta og pizza. Takk vi kommer gjerne igjen

Takk, katesS843FV
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, hyggelig lokale, og meget vennlig betjening.
Anbefales på det sterkeste. Et fast stoppested når vi er i Ålesund!

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, Mamozinho

Reisende som så på Nonna Lina Pizzeria & Ristorante, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Nonna Lina Pizzeria & Ristorante? Del dine erfaringer!