“Veldig god italiensk mat.”

Nonna Lina Pizzeria & Ristorante
Vurdert som nr. 10 av 90 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte pasta og pizza, og maten var veldig god. Fin atmosfære og hyggelige servitører. Dette er en plass vi kommer tilbake til. Et lite minus for at det ikke var mulig å ringe for å reservere bord ( vi lyktes ihvertfall ikke) slik at det nesten ble bomtur. Menyen var også full av hull, som vi kunne blitt informert om. Alle våre første bestillinger var de tomme for. Uansett: Alt i alt: En plass vi gjerne besøker igjen.

Takk, erikmG6801GH

Anmeldt 9. juli 2021

Nydelig mat og god vin. Vi bestilte 3 typer pizza og en pastarett og alle var fornøyd. God service, hyggelig betjening og rask service. Vi anbefaler dette stedet.

Takk, gr0berith
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Det lønner seg å bestille på forhånd. Nydelig italiensk pizza og lokalt øl. Hygelig betjening. Anbefales på d sterkeste

2  Takk, Imislund
Anmeldt 27. juni 2021

Vi elsket maten! Vi elsket atmosfæren! Vi kommer tilbake hvis vi besøker Ålesund igjen (nå må vi jo nesten det!).

Takk, mellomlinjene
Anmeldt 27. juni 2021

Knall god mat, og hyggelig betjening. Verdt ett besøk. Nydelig pasta og pizza. Takk vi kommer gjerne igjen

Takk, katesS843FV

Reisende som så på Nonna Lina Pizzeria & Ristorante, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Nonna Lina Pizzeria & Ristorante? Del dine erfaringer!