“Supert!”

Nonna Lina Pizzeria & Ristorante
Vurdert som nr. 10 av 90 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

En veldig hyggelig resturantopplevelse.
Hyggelig betjening som tar seg tid til hver enkelt gjest selv om det er en del folk i resturanten. Maten får man relativt fort, og et veldig stort pluss er at de har glutenfri pasta og hjemmelaget glutenfri pizza. Et sted vi definitivt vil besøke igjen.

Takk, aslaughofstad

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Stakk innom etter en shoppingtur en torsdag ettermiddag. Var egentlig fullbooket, men fikset bord allikevel. Tomat og mozzarella til forrett. Utmerket!! Indrefilet med grønn peppersaus minst like bra Nydelig mat og topp service av innehaver. Rause porsjoner. Hjemmebakt brød terningkast 6.

1  Takk, Codfishguy
Anmeldt 27. juli 2021

En veldig god smaksopplevelse til en grei pris.
Smilende og imøtekommende personalet.
Og nydelig is hadde vi dessert, en kule var akkurat perfekt avrunding av måltidet

Takk, sigrunv50
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte pasta og pizza, og maten var veldig god. Fin atmosfære og hyggelige servitører. Dette er en plass vi kommer tilbake til. Et lite minus for at det ikke var mulig å ringe for å reservere bord ( vi lyktes ihvertfall ikke) slik at det nesten ble bomtur. Menyen var også full av hull, som vi kunne blitt informert om. Alle våre første bestillinger var de tomme for. Uansett: Alt i alt: En plass vi gjerne besøker igjen.

Takk, erikmG6801GH
Anmeldt 9. juli 2021

Nydelig mat og god vin. Vi bestilte 3 typer pizza og en pastarett og alle var fornøyd. God service, hyggelig betjening og rask service. Vi anbefaler dette stedet.

Takk, gr0berith

Reisende som så på Nonna Lina Pizzeria & Ristorante, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Nonna Lina Pizzeria & Ristorante? Del dine erfaringer!