“Anbefales!”
Anmeldelse av Real American Steakhouse

Real American Steakhouse
Vurdert som nr. 40 av 89 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Kjempegod og saftig burger!! Veldig hyggelig betjening og helt greie priser. Komfortable sitteplasser.

Takk, jakobgnt

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Mulighet er en burgersnob men helheten ble alt i alt skuffende da en 200g burger bestod av 2 stk tørrstekte fabrikkproduserte hamburgere.
Hadde det ikke vært for at nettopp burgerkjøttet ikke var tilfredsstillende ville resturanten fått en solid firer.

Takk, Traveler05457307637
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat og hyggelig vertskap/kokk. Absolutt verdt et besøk. Vi spiste rib-eye m hvitløkstekte poteter og fondant til dessert!!

Takk, Thomas S
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted med super service! Bestilte entrecôte med hvitløkspoteter som smakte helt nydelig. Kjempegod sjokoladefondant med is til dessert. Anbefales!

Takk, selmas812
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Jeg er ærlig og oppriktig når jeg sier mat er viktig for meg. Disse gutta lager en av de beste hamburger jeg har smakt. Tilbehøret var bearnaise saus og coleslaw av rødkål. Fantastisk digg og jeg anbefaler på det sterkeste et besøk her!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Carl J

Reisende som så på Real American Steakhouse, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Real American Steakhouse? Del dine erfaringer!