“Meget bra”
Anmeldelse av Real American Steakhouse

Real American Steakhouse
Vurdert som nr. 43 av 97 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte en cæsarsalat og vennen min bestilte en burger, meget god kvalitet med ferske råvarer, anbefaler å bestille bord på forhånd.

Takk, Jesper J

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

God burger til en grei pris. Husk og bestille bord i god tid, dette gjelder for alle resturantene i Ålesund.

Mye mat for pengene.

Resturantene får 4 for de den er i Ålesund, i Oslo ville den fått 3.

2  Takk, larsk305
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Var der å spiste i går, og vi hadde bestilt bord til 2, de satt oss på er bord med plass til mange og vi måtte flytte oss. Vi fikk maten etter 10 min som jeg personlig syntes er litt fort i forhold til at lokalet var fult. Servitørene spurte ikke om maten smakte greit, og tok seg ikke tid til å ta regningen ordentlig. Rett og slett helt kaos. Maten var helt Ok, burgeren smakte greit, men friesen var ikke god! Den var helt slafsete. Vi kom presis til bestilt bord og var ute av lokalet 25 min senere.

Takk, Julie Delmark P
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Knallgode burgere og veldig hyggelig betjening!
Alle i følget var veldig fornøyde med maten. Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, Geir H
Anmeldt 5. juli 2020

Først vil jeg trekke frem det positive. Jentene som løp att og frem gjorde sitt beste for å yte god service.
Så til det meget negative. Lang tid gikk det fra vi bestilte, og når først maten kom -'indrefilet med peppersaus, bakt potet og grønnsaker, ble jeg mildt sagt sjokkert. En stor smørklatt var lagt på poteten og den var like hel etter avsluttet måltid. Kort fortalt, maten ble servert mer eller mindre kald, eller kanskje rettere sagt, svakt lunken. Vi fant ingen grunn for å avbestille måltid, og spiste det meste. Når det gjelder selve kjøttet, som skulle være en indrefilet, så kan jeg kanskje tippe at den var en meget seig og lite mørned ytrefilet, eller et annet kjøtt fra en okse.
Vi ga honnør til jentene som serverte, da de lite har med matlagning å gjøre. Da jeg betalte sa jeg fra om dette, samt at hun måtte meddele kokken vår skuffelse av matretten.
Jeg håper at ingen får en slik traumatisk opplevelse når en ønsker seg et godt måltid, som en tross alt betalte noen kroner for.

Takk, jensvidarb2020

Reisende som så på Real American Steakhouse, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Real American Steakhouse? Del dine erfaringer!