“Lang ventetid og dårlig oppfølging av kunden”
Anmeldelse av Real American Steakhouse

Real American Steakhouse
Vurdert som nr. 40 av 90 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Hvis tid og veien til å få maten servert ikke betyr noe så må du gjerne gå hit. Hvis dette derimot har noe å si, styr unna!

Vi var en gruppe på 7 som møtte en hyggelig betjening, og når maten til slutt kom, så varierte opplevelsen av maten fra grei / god til bra.

Veien til maten var imidlertid et kapittel for seg selv. Ca 1 time og 20 minutter for å få servert 5 burgere og 2 Club sandwich er ikke godt nok.
20 minutter ventetid for å bestille.
30 nye minutter ventetid før de informerte om at de ikke hadde en av rettene som var bestilt.
Ca 15 nye minutter før vi etterlyste maten. Den skulle da komme straks.
15 nye minutter før maten faktisk kom.

Takk, jhchristiansen

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Ribeye var seig og smakløs, dårlig kvalitet på biffen til å være et steakhouse. Dårlig vinutvalg, kun to rødviner å velge mellom. Reisefølget som spiste hamburger var derimot fornøyd. Det var god service og veldig hyggelige kelnere.

Takk, 98angelw
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Maten var god, men jeg kan ikke si det samme om servicen. Alle var hyggelige, men veldig uprofesjonelle. Prisen var veldig høy og tilbehør var ikke inkludert i den ikke veldig store porsjonen. Vi ventet også 45 minutter på maten. Dette er synd fordi det var en veldig fin og ryddig restaurant med hyggelige ansatte, men rett og slett for inneffektiv

Takk, Passport46453457533
Anmeldt 10. juli 2021

Trist opplevelse på denne restauranten. Vi hadde vår siste kveld i Ålesund, og hadde gledet oss til biff og god dessert. Manglende service, varm vin, pussig tilbehør og helt grei biff. Halvparten av bordet ble ryddet, måtte spørre etter vann, og en av gjestene fikk ikke potetene sine. Ingen oppfølging, og vi droppet kaffe og dessert. Første gang vi ikke tipser. Styr unna denne i Ålesund.

Takk, mariahN1649HH
Anmeldt 6. juli 2021

Glad vi hadde bestilt bord. Betjeningen var blide og vennlige. De burde imidlertid ha fortalt oss at det ville bli lang ventetid på maten. 1 time og 20 minutter er i overkant. Som kompensasjon fikk vi gratis vin, så serveringspersonalet var servicevennlige og hyggelige. Det var nok på kjøkkenet det sviktet. Sikkert for mange gjester i forhold til kapasiteten på kjøkkenet. Men kokken skal ha ros for maten - den var god

Takk, Lise_fra-Sandefjord

Reisende som så på Real American Steakhouse, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Real American Steakhouse? Del dine erfaringer!