“Supert”
Anmeldelse av Real American Steakhouse

Real American Steakhouse
Vurdert som nr. 40 av 90 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat(biff å fløtegratinerte )heilt super betjening som var veldig hyggelige og effektiveanbefales

Takk, 359haraldv

Anmeldt 20. juli 2021

Vi bestilte bord og da vi kom til restauranten var det ikke noe bord for oss, vi måtte vente nesten en time utenfor !! Og da vi endelig ble sittende, måtte vi vente på mat i over en time og vi fikk ingen forklaring på hva som skjedde.Anbefales ikke den restauranten.

Takk, charlenealvesd
Anmeldt 20. juli 2021

Vi har bestilt bord, når vi kom i rett tidspunkt så ble reservasjon ikke skrev opp. Vi måte ut å vente på en ledig bord. Etter litt over halv time, så fikk vi endelig en plass å bestille.. etter vi har satt oss veldig sultne, vi bestilt mat og drikker, drikker kom med en gang men maten tok over en time. Dårlig opplevelse.

Takk, 776macielf
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Betjeningen satt sammen en forrett med en miks av fries, toasts og dips. Servert veldig raskt . Vi hadde barneburger, chicken burger og Chilli devil burger som hovedretter. Alt veldig bra, devil burger kanskje litt vel kompakt, men absolutt godkjent. Avsluttet med nydelig delux milkshakes til barna. Hyggelig betjening, som var innom og såg til at vi hadde alt vi trengte med jevne mellomrom. All in all en positiv kveld.

Takk, Jak0b
Anmeldt 18. juli 2021

Forsåvidt huggelig sted og maten var helt grei- men dårlig service! Først tok det lang tid før vi fikk bestille. En halv time etter bestilling kom beskjed om at de var tomme for en del av det vi bestilte. Maten kom etter 80 minutter! Kan ikke egentlig anbefale stedet.

Takk, amstedje

Reisende som så på Real American Steakhouse, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Real American Steakhouse? Del dine erfaringer!