“Meget fornøyd”
Anmeldelse av Real American Steakhouse

Real American Steakhouse
Vurdert som nr. 40 av 90 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 17. august 2021

Det var lite kø så kan ikke snakke fot travle kvelder
Maten var god, rask og hyggelig service/betjening
Eneste er at fløtepotetene ikke var de beste, resten av det brede utvalget vi bestilte var derimot meget godt

Takk, Alfjgjfnfnkke

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Til tross for at betjeningen stod på og gjorde sitt ytterste, var maten en stor skuffelse. Første hamburger som ble servert var kald, og ble sendt tilbake til kjøkkenet. Den nye som ble servert var like kald… Biffen ble servert med kullsvarte fløtegratinerte poteter. Ikke verdt et nytt besøk.

Takk, Lise R
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat(biff å fløtegratinerte )heilt super betjening som var veldig hyggelige og effektiveanbefales

Takk, 359haraldv
Anmeldt 20. juli 2021

Vi bestilte bord og da vi kom til restauranten var det ikke noe bord for oss, vi måtte vente nesten en time utenfor !! Og da vi endelig ble sittende, måtte vi vente på mat i over en time og vi fikk ingen forklaring på hva som skjedde.Anbefales ikke den restauranten.

Takk, charlenealvesd
Anmeldt 20. juli 2021

Vi har bestilt bord, når vi kom i rett tidspunkt så ble reservasjon ikke skrev opp. Vi måte ut å vente på en ledig bord. Etter litt over halv time, så fikk vi endelig en plass å bestille.. etter vi har satt oss veldig sultne, vi bestilt mat og drikker, drikker kom med en gang men maten tok over en time. Dårlig opplevelse.

Takk, 776macielf

Reisende som så på Real American Steakhouse, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Real American Steakhouse? Del dine erfaringer!