“Styr unna!”
Anmeldelse av Real American Steakhouse

Real American Steakhouse
Vurdert som nr. 40 av 90 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Pga det var fullt på alle restauranter i byen, endte vi opp på dette stedet, dessverre. Det tok lang tid å få drikke, fikk ikke en gang bestilt drikke før vi bestilte mat. I alle fall 20 minutter venting i en liten «restaurant». Bestilte en ytrefilet med fløtegratinerte poteter og en entrecôte med chips. Veldig små porsjoner. Ytrefilet var smakløs, seig og knøtt liten, akkurat som entrecôte var. Fløtegratinerte poteter var som ei suppe hvitsaus med noen poteter oppi, smakte grusomt. Helt latterlig dårlig. Grønnsakene skikkelig ekle og vassen, verste jeg har vært borti. Garantert fosskokt altfor lenge fra frossen tilstand. For første gang i mitt liv fikk jeg også servert bbq-saus til entrecôte, og ikke bearnesaus, wtf. Sausene var helt ok og pommes var grei, men det er nesten umulig å bomme på de tingene. Underveis under middagen bestilte vi ekstra drikke, ei øl og et glass rødvin. Tiden gikk, vi spiste opp, så kom servitøren bort å sa hun hadde glemt det og spurte om vi ville ha drikke nå. Men det ble heldigvis muligheten til å avbestille og forlate stedet. Dette var en liten tusenlapp rett i dass. Faktisk den dårligste opplevelsen vi har hatt på en restaurant noen sinne. Elendig fra A til Å. Hun ungjenta som serverte hadde altfor mye å gjøre alene, det tok lang tid for alle. Gjorde nok sitt beste, men det fungerte ikke i hele tatt. Sev også inn røyklukt utenfra inn gjennom svingdørene. Da vi kom ut så vi at røyken sto ut fra askebegeret noen få meter fra inngangen. Skikkelig ekkelt. Ingenting ble gjort med det heller. At denne plassen går rundt er et mysterium. Ufattelig å tenke på at kokk og eier synes det de leverer er bra. Har de selv smakt på maten? Neppe. Fryktelig. Servitøren som må gå rundt å servere det greiene der, stakkars. Anbefaler å styre langt unna denne plassen. Ingenting å hente. Helt fantastisk dårlig. Vi gikk videre til Egon å bestilte mat etterpå, for å bli mett og ta noen glass til. Og når man får en opptur med å gå til Egon, så sier det det meste.

1  Takk, 985rune

Anmeldt 17. august 2021

Det var lite kø så kan ikke snakke fot travle kvelder
Maten var god, rask og hyggelig service/betjening
Eneste er at fløtepotetene ikke var de beste, resten av det brede utvalget vi bestilte var derimot meget godt

Takk, Alfjgjfnfnkke
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Til tross for at betjeningen stod på og gjorde sitt ytterste, var maten en stor skuffelse. Første hamburger som ble servert var kald, og ble sendt tilbake til kjøkkenet. Den nye som ble servert var like kald… Biffen ble servert med kullsvarte fløtegratinerte poteter. Ikke verdt et nytt besøk.

Takk, Lise R
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat(biff å fløtegratinerte )heilt super betjening som var veldig hyggelige og effektiveanbefales

Takk, 359haraldv
Anmeldt 20. juli 2021

Vi bestilte bord og da vi kom til restauranten var det ikke noe bord for oss, vi måtte vente nesten en time utenfor !! Og da vi endelig ble sittende, måtte vi vente på mat i over en time og vi fikk ingen forklaring på hva som skjedde.Anbefales ikke den restauranten.

Takk, charlenealvesd

Reisende som så på Real American Steakhouse, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Real American Steakhouse? Del dine erfaringer!