“Dette var bra”
Anmeldelse av Bro

Bro
Vurdert som nr. 13 av 98 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Vi startet med vin oppe. Fikk profesjonell og hyggelig veiledning og en fantastisk vin. Gikk så ned i restauranten og tok dagens 7 retter. Etter en veldig merkelig 1.rett var resten veldig bra. Gode smaker, fint servert, god service og veldig gode viner i vinmenyen vi hadde til maten. Vi kommer tilbake.

Takk, 870j_rns

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Meget godt kjøkken og et ypperlig vinkart. Fantastisk atmosfære og nydelig beliggenhet. Virkelig verdt besøket.

Takk, S10anjoh
Anmeldt 22. oktober 2018

Tydelig en onsdag uten det helt store besøket. Men siden vi skal være her i noen dager prøvde vi Bro. Selv om Sjøbua og hummersuppa glitret i det fjerne. Alle var vel mette ,men Stuen ble redningen utpå kvelden.

Takk, Vitaepro
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Ankom bro, siden vi hadde hørt at dem hadde åpnet dørene i år. Var på utkikk etter biff, men dette hadde dem ikke på menyen. Men siden vi spurte fint, så ordnet servitøren og kokken saken. Og det som kom var tusen ganger bedre enn biffen en får andre plasser i byen. Dermed: Ålesunds beste biff får du på Bro!
God mat blir best med gode servitører. Og damen fra Smøla ordet dette. Damen ligger godt ann til å stikke av med året servitør pris! Raske replikker, og gode kunnskaper om det meste, gjorde kvelden vår komplett!
Hit kommer vi flere ganger
Men vær så snill å få på plass ølen fra baatbryggeriet, (beste ølen fra sunnmøre) siden den vil kunne toppe alle måltider som blir servert her.

2  Takk, stianv2013
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Dette var helt fantastisk! Nydelig mat, flott lokale og ypperlig service. Uten tvil Ålesunds beste restaurant. Beliggenheten ligger perfekt i Brosundet. Lokalet er tøft, moderne. Maten er det beste jeg har smakt på lenge. Vi bestilte 4 retters med vinpakke. Anbefaler dette!
Hit skal vi igjen!!

Takk, anineo

Reisende som så på Bro, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Bro? Del dine erfaringer!