“Utrolig spennende 7 retters.”
Anmeldelse av Bro

Bro
Vurdert som nr. 14 av 89 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Flotte loaler både oppe og nede.Rustikk.Maten var en symfony av fine smaker og ikke minst vinene.Flink vinkelner

1  Takk, Kjell N

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og super service. Spennendes meny med overraskende innslag og perfekte kombinasjoner. Vi var kjempefornøyd med servitøren vår og med kvelden generelt. Bro har flotte lokale med god stemning. Anbefales!

Takk, Solveigws
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Meget god lunsj(svineribbe på surdeigsbrød) i trivelige lokaler. Hyggelige servitører og et godt utvalg på lunsjmenyen.
Kommer gjerne tilbake og prøver middagen her.

1  Takk, Copiloto78
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Vi startet med vin oppe. Fikk profesjonell og hyggelig veiledning og en fantastisk vin. Gikk så ned i restauranten og tok dagens 7 retter. Etter en veldig merkelig 1.rett var resten veldig bra. Gode smaker, fint servert, god service og veldig gode viner i vinmenyen vi hadde til maten. Vi kommer tilbake.

2  Takk, 870j_rns
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Meget godt kjøkken og et ypperlig vinkart. Fantastisk atmosfære og nydelig beliggenhet. Virkelig verdt besøket.

Takk, S10anjoh

Reisende som så på Bro, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Bro? Del dine erfaringer!