“Ålesunds beste?”
Anmeldelse av Bro

Bro
Vurdert som nr. 13 av 98 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 26. januar 2019

Har hatt gleden av å besøke BRO mange ganger siden de åpnet. Delikat interiør, behagelig atmosfære og fantastiske ansatte som virkelig står på og ser deg gjør at BRO er et sted du har lyst til å være fra åpningstid til langt på natt.

På dagtid er 1.etasjen stedet å være, nydelige lunchretter som skiftes ut ofte, til hyggelig pris. Dagens fisk er et sikkert valg! Bra vinutvalg på glass, og mulighet for nyte samme vin som finnes i kveldsmenyen nede i restauranten. I baren i samme etasje får du noen av landets beste drinker! Aperitiffen "Kraftskiva" er en opplevelse i seg selv.
På ettermiddagen er det bistro-meny og på kvelden skrus musikken opp(ofte DJ) og blir til byens kuleste club.

I kjelleren er BRO`s restaurant. Et fantastisk sted å nyte en bedre middag med familie og venner. Set-menyen "Sunnmørsk kystgastronomi" er en kulinarisk reise i det beste Sunnmøre har å by på av smaker, variert i antall retter etter sesong og tilgang på råvarer. Å ta vinpakke til anbefales, mye og god vin for pengene!
Bord må/bør bestilles for å få plass.

Alt i alt et komplett sted for de som er glade i fantastisk mat og drikke. Kommer selvfølgelig tilbake!

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, JoRosten

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Flotte loaler både oppe og nede.Rustikk.Maten var en symfony av fine smaker og ikke minst vinene.Flink vinkelner

1  Takk, Kjell N
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og super service. Spennendes meny med overraskende innslag og perfekte kombinasjoner. Vi var kjempefornøyd med servitøren vår og med kvelden generelt. Bro har flotte lokale med god stemning. Anbefales!

Takk, Solveigws
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Meget god lunsj(svineribbe på surdeigsbrød) i trivelige lokaler. Hyggelige servitører og et godt utvalg på lunsjmenyen.
Kommer gjerne tilbake og prøver middagen her.

1  Takk, Copiloto78
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Vi startet med vin oppe. Fikk profesjonell og hyggelig veiledning og en fantastisk vin. Gikk så ned i restauranten og tok dagens 7 retter. Etter en veldig merkelig 1.rett var resten veldig bra. Gode smaker, fint servert, god service og veldig gode viner i vinmenyen vi hadde til maten. Vi kommer tilbake.

Takk, 870j_rns

Reisende som så på Bro, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Bro? Del dine erfaringer!