“Koselig sted, hyggelig betjening og fantastisk fish and chips”
Anmeldelse av Bro

Bro
Vurdert som nr. 12 av 98 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom innom for å bestille bord til middag, men her var alt fullt for kvelden! Men de hadde plass i restauranten der og da, og vi bestemte oss for å ta lunsjen der. Vi bestilte «fish and chips ish» og hvilken fish! Helt perfekt - det er den beste jeg har smakt! Hasselbackpoteter var et svært godt alternativ til den ordinære chipsen, meget vellykket! Salsaen og blomkål- og gulrotbitene derimot, falt ikke i min smak og kunne med fordel vært byttet ut med litt erter.

Takk, Matta1959

Anmeldt 9. juli 2020

Vi fikk ikke plass i 1. etg men ble tilbudt annen etg med en enklere meny. Vi takket ja til det i den tro at kvaliteten var god her også. Det var den ikke, hverken maten eller kelneren var i som bestilte nnafor. Vi var fire personer som spiste "kremede blåskjell" og Fish& Chips. Jeg ba om majones uten dill til min Fish&Chips, det klarte de ikke å levere. Fikk tilslutt ny pasjon denne gangen uten noe majones i det hele tatt. Det var ikke chips men en form for hasselbacks potet, altfor mye stekt og tørr, fulgte med salsa med for mye eddik i, fisken var bakt inn i deig som smakte mel. Blåskjellene var små og kremet var å overdrive Jeg bestilte limoncello som de leverte med prosecco og så mange isbiter at det smakte vann. Det eneste som var godt var en drink med norsk vodka og tonic! Skjelden opplevd en så dårlig kelner heller, forsto ikke norsk og dårlig i engelsk også! Anbefaler ikke Bro velg heller Zuuma, dit gikk vi å spiste utsøkt mat etter nedturen på Bro!

1  Takk, AnitaOslo
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig dyrt, lite mat for pengene. Tok lang tid før maten kom. Bestilte en sandwich med reker til 190,- og det var så stusselig at vi måtte gå et annet sted for å spise oss mette. Brødet var tørt, også.

Takk, Malin I
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Siden alle restauranter i Ålesund var fullbooket, endte vi på Bro uteservering. Og det skulle vise seg at ikke ble feil i det hele tatt. Hyggelig servitører og god atmosfære. Men over alt annet tronet maten. Vi bestilte Fish&chips-ish og det var noe av det aller beste jeg har smakt i denne sjangeren. Må bare oppleves!

Takk, M6549TPthomasf
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Kjære Kokk et all,
Med normalt 150 reisedøgn og like mange restauranter er det sjeldent jeg skriver anmeldelser. Her er det noe helt spesielt.
En kort enkel meny med en særdeles stor vinmeny gjør besøket spennende. Maten og vinen var eksemplarisk og fortjener skryt. Ikke ofte er jeg like fornøyd med alle retter, men her traff dere virkelig. Mye spennende smaker. Tommel opp. Jeg kommer tilbake

Takk, reisende_Ulv

Reisende som så på Bro, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Bro? Del dine erfaringer!