“Matopplevelse - god service!”
Anmeldelse av Bro

Bro
Vurdert som nr. 14 av 96 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 21. juli 2020

Vi ble tatt imot av Stian, som ga oss en fantastisk god service! Meget god mat. Hele familien er veldig fornøyd. Pepper krabba var utrolig god! Tommel opp for Stian og BRO!

Takk, halvorb821

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

De hadde nok mye å gjøre den kvelden. Alle servitørene løp rund som ville høns. Men de klarte likevel og ta vare på oss. Vi ble plassert ute, litt kaldt da de tre varmelampene i taket ved vårt bord ikke virket. De hadde prøvd å gjøre det hyggelig rundt oss ved å henge opp lys lenker. Men når en av tolv pærer virker er det bedre å ta den ned. Denne kvelden valgte vi å spise pepper krabbe og fiskesuppe, begge rettene var gode. Men suppen kunne inneholdt mer fisk og skalldyr. Krabben smakte godt. Begge rettene hadde brød og aioli ved siden av. Brødet var tørt og hardt, kokken må ha vært bevisstløs når ha sendte det ut. Porsjonene var små, så små at vi valgte å spise Fish and chips i kiosken ved siden av restauranten etter måltidet. Det er servitørene som redder poengene denne kvelden.

Takk, kraftkar
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fin uteservering med kjempegod mat og fin atmosfære. Fiskesuppen var helt fabelaktig. Kvalitet for pengene!

Takk, Svalland
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Krabbe var ikke noe særlig, rekene var gjennomsnittlige. Fish and chips var god. Dårlig service frekk og sinna. Kommer ikke igjen.

Takk, ChristopherV345
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom innom for å bestille bord til middag, men her var alt fullt for kvelden! Men de hadde plass i restauranten der og da, og vi bestemte oss for å ta lunsjen der. Vi bestilte «fish and chips ish» og hvilken fish! Helt perfekt - det er den beste jeg har smakt! Hasselbackpoteter var et svært godt alternativ til den ordinære chipsen, meget vellykket! Salsaen og blomkål- og gulrotbitene derimot, falt ikke i min smak og kunne med fordel vært byttet ut med litt erter.

1  Takk, Matta1959

Reisende som så på Bro, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Bro? Del dine erfaringer!