“Herlig mat og service ”
Anmeldelse av Bro

Bro
Vurdert som nr. 13 av 98 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Fikk bord på Bro i en stappfull ferieby, og er svært glade for det. Spiste 4 retters meny med vinpakke til. Tartar, lysing, svinenakke og is. Dheilige smaker og teksturer i alle rettene, og himmelsk buljong til både fisk og kjøtt. Tartaren var i en klasse for seg, med sennepsemulsjon og estragon. Vi fikk god og akkurat passe mye service underveis i måltidet.

Takk, KjerstiN_13

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte fish'n chips. Den var veldig god, men trekker litt for ekstremt treg levering. Det tok 70 min fra vi bestilte til maten sto på bordet.

1  Takk, Haakonc2015
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom 30 min tidligere enn vår bordbestilling men det gikk fint allikevel. Vi spiste trerettersmeny med tilhørende vinmeny og storkoste oss! Virkelig god mat og nydelig stemning. Anbefales!

1  Takk, 614sapira
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, men dårlig service. Vi bestilte 4-retter og hadde vel rundt fire forskjellige personer som serverte oss til ulike tider. Ingen fulgte opp drikke, vi måtte selv be om ekstra vann. Vi fikk beskjed om at de ikke hadde den vinen vi skulle ha, og den ene servitøren kom tilbake med en annen hun anbefalte. Det viste deg også at den vinen var dyrere, noe de ikke opplyste om. Veldig god mat, men opplevelsen blir dårligere når servicen ikke er eksisterende.

Takk, 212anen
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, en opplevelse for ganen - i vakre omgivelser. Vi har reist rundt på gode spisesteder fra Bergen til Møre i en uke, hatt mange fine matopplevelser, men dette var definitivt verd å legge litt penger på.

Takk, N3628WKchristines

Reisende som så på Bro, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Bro? Del dine erfaringer!