“Fantastisk”
Anmeldelse av Bro

Bro
Vurdert som nr. 15 av 90 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Dette deg en restaurant som anbefales og så vi gjerne besøker igjen. Smakfullt og gode råvarer. Konkurrerer med de beste.

Takk, roarn2018

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, nydelige folk og super stemning♥️ fine dining, kult og skikkelig bra. Mitt favorittsted i verden!

Takk, Anejre
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde middag her og var fornøyde fra det sekundet vi ankom. Topp service fra meget hyggelige og kunnskapsrike servitører og maten var nydelig fra start til slutt! Kommer gjerne tilbake!!

Takk, liljapus
Anmeldt 20. juli 2021

TOPP å sitte ute her, koslig uteservering. Men fiskesuppa, som så rålekker ut, smakte ikke så mye. Bare salt vann. Så det var en skuffelse.

2  Takk, Trollmor
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat i sommerlig uterestaurant,blide og effektive kelnere som raskt ordnet bord tross full restaurant. Veldig liten meny som gjør at du ikke kommer tilbake om ferien varer noen dager. Nydelig smak på fiskesuppen og blåskjell i grønn curry! God hvitvin på glass!

Takk, 196lenes

Reisende som så på Bro, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Bro? Del dine erfaringer!